اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951009210125981

در بزرگترین مجموعه خاورمیانه

جشن بازگشایی باشگاه بولینگ انقلاب برگزار می‌شود

کد: 13951009210125981

https://goo.gl/cG4J7V

، تهران , (اخبار رسمی): پس از گذشت حدود یک دهه از فعالیت‌های بولینگ باشگاه انقلاب و در راستای ارج نهادن به نظرات اعضا، باشگاه موظف به‌اجرای تغییرات سخت‌افزاری بنا به نیازهای روز باشگاه شد تا که امروز جشن بازگشایی این مجموعه برگزار می شود.

جشن بازگشایی باشگاه بولینگ انقلاب برگزار می‌شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مجموعه ورزشی باشگاه انقلاب، بدون اغراق بولینگ از آن دسته تفریحات یا بهتر است بگوییم از ورزش‌هایی است که در این چند سال حسابی به ذائقه ما خوش نشسته و هرچند که تاریخچه‌اش می‌گوید از صدها سال پیش تا به امروز دل خیلی‌ها را با خود همراه کرده اما دست‌کم در همین تهران خودمان سابقه دل بستن به این بازی محبوب و پرطرفدار زیاد نیست.

چند سالی است که باشگاه‌های بولینگ در بعضی از مناطق تهران سر برآورده‌اند و اتفاقا در همین مدت کوتاه هم هواداران و طرفداران زیادی پیداکرده‌اند.

بولینگ، هم ورزش است و هم تفریح؛ یعنی بولینگ از آن معدود ورزش‌هایی است که هم طرفداران حرفه‌ای دارد و هم هرکسی که در یک عصر تعطیل‌، به دنبال یک تفریح لذت‌بخش باشد‌، می‌تواند سری به باشگاه‌های بولینگ بزند، البته باشگاه‌های لوکس و نوساز سال‌های جدید را که کنار بگذاریم در کمال تعجب می‌شود رد پای اولین باشگاه بولینگ تهران را در سال‌های ۱۳۳۵پیدا کرد.

بر اساس این گزارش، باشگاه بولینگ مجموعه ورزشی انقلاب، در سال ۸۵ افتتاح و به‌عنوان بزرگ‌ترین باشگاه بولینگ خاورمیانه با 24 خط بولینگ از نوع اتوماتیک همراه با سیستم امتیازدهی و توپ برگردان اتوماتیک افتتاح شد. 

بااین‌حال پس از گذشت حدود یک دهه از فعالیت‌های این باشگاه و در راستای ارج نهادن به نظر و انتقادات اعضا، باشگاه موظف به اجرای تغییرات سخت‌افزاری بنا به نیازهای روز باشگاه شد تا امروز پنجشنبه 9دی جشن بازگشایی مجموعه بولینگ انقلاب برگزار شود.

بنا بر همین گزارش، نخستین تغییر در مجموعه بولینگ را ساختار محیطی و مدیریت کافی‌شاپ این مجموعه داشت؛ با واگذاری مدیریت کافی‌شاپ به کافی لینک فرشته و تغییر دکوراسیون و ایجاد دید کافی به جاده تندرستی باشگاه انقلاب سعی در بهبود فضا و ارتقا خدمت‌رسانی به اعضای این مجموعه را داشته‌ایم.

 همچنین با به‌روزرسانی سیستم‌های نورپردازی و صوتی مجموعه بولینگ، سعی در افزودن جذابیت‌های این ورزش شده تا اعضای باشگاه محیط کاملا وزرشی را تجربه کنند.

باید اشاره کرد که برگزاری جشن بازگشایی برای بازدیدکنندگان و خصوصا اعضا چندان خالی از لطف نیز نیست زیرا به نفرات اول هر راند شرکت تراول استارت، حساب برندگان را به میزان 100هزار تومان شارژ می کند.

از طرف دیگر در کنار بولینگ، تفریحاتی همچون فوتبال دستی و ایرهاکی به همراه پذیرایی نیز برای مهمان در نظر گرفته‌شده است.

لازم به ذکر است که جشن بازگشایی بولینگ مجموعه انقلاب از ساعت 16 و 30 دقیقه تا 23 و 30 دقیقه در همین مکان دایر خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باشگاه بولینگ انقلاب

باشگاه بولينگ مجموعه ورزشي انقلاب كه ساخت آن حدود دو سال به طول انجاميد ، از نظر تکنولوژی و کيفيت ساخت با مدرنترين باشگاه های بولينگ جهان رقابت می کند . اين باشگاه دارای 24 خط بولينگ از نوع اتوماتيک همراه باسيستم امتيازدهی خودکار و دارای مکانيزم توپ برگردان اتوماتيک ( 11 ثانيه زمان رفت و برگشت توپ ) و همچنين 12 ثانيه زمان تنظيم مجدد برای پـرتاب بعدی می باشد که بـا استانـداردهای جهانـی ، مطابـقت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]