اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951009210215585

فدراسیون والیبال:

شش تیم برتر لیگ دسته یک جوانان مشخص شدند

کد: 13951009210215585

https://goo.gl/7OQefI

، تهران , (اخبار رسمی): دور مقدماتی لیگ دسته یک جوانان با معرفی شش تیم برتر و صعود کننده به مرحله نهایی به پایان رسید.

شش تیم برتر لیگ دسته یک جوانان مشخص شدند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک جوانان ایران جام «شهدای منا» که از روز جمعه سوم بهمن ماه آغاز شده بود، با معرفی شش تیم برتر صعود کننده به پایان رسید.

10 تیم در این مسابقات شرکت داشتند که رقابت های مرحله مقدماتی خود را در دو گروه پیگیری کردند و از هر گروه سه تیم برتر جواز حضور در مرحله نهایی را به دست آوردند.
در گروه یک این رقابت ها که تیم ها در کاشان با یکدیگر رقابت داشتند، تیم های فرش محتشم کاشان، کریمه قم و لاستیک بارزکرمان با کسب رتبه های اول تا سوم به مرحله نهایی صعود کردند.
در این گروه تیم های گل گهرسیرجان و بختیاری ورامین از صعود بازماندند و به کار خود در لیگ دسته یک جوانان سال 95 پایان دادند.
همچنین در گروه دوم که مسابقات آنها در قزوین پیگیری شد، تیم های رعد پدافند اصفهان، سپهر الکتریک قزوین و اتحاد جوان همدان با کسب رتبه های اول تا سوم به مرحله نهایی صعود کردند و نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان و عقاب سبلان از صعود با ماندند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران

در پایان سال 1336 ، والیبال ایران دارای فدراسیون مستقل شد و امیر عباس امین به عنوان اولین رئیس فدراسیون والیبال کار خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش