اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951011211276765

چاپ آقا هزینه ها را کاهش و طراحی را رایگان کرده است

همکاری آلمان با صنعت چاپ ایران

کد: 13951011211276765

https://goo.gl/6INiNv

، تهران , (اخبار رسمی): شراکت آلمانها برای تحول در صنعت چاپ ایران یکی از سرمایه گذاریهای بعد از اجرایی شدن برجام در کشور پهناور ایران است. آلمانها همکاری خود را با وب سایت چاپ آقا از 6 ماه گذشته برای انقلاب در صنعت چاپ شروع کرده اند.

مشارکت آلمانها برای تحول صنعت چاپ ایران

به گزارش روابط عمومی چاپ آقا  شرکت آلمانی با سابقه «فلایر آلارم» بزرگترین شرکت سفارش گیری آنلاین چاپ در اروپا قصد دارد با حل مشکلات چاپ در ایران سهم بازار بزرگی برای خود داشته باشد.

مشکلات صنعت چاپ ایران چیست؟

صنعت چاپ ایران از مشکلات فراوانی رنج می برد. نبود یک مرجع قابل اطمینان برای مقایسه قیمت و کیفیت سفارشات چاپی، عدم امکان برنامه ریزی روی زمان چاپ و ارسال سفارشات چاپ، دغدغه کیفیت و عدم پاسخگویی برخی ناظران چاپ، عدم امکان مشاوره برای انتخاب محصول و کاهش هزینه ها قبل از سفارش چاپ، زمان و هزینه بر بودن طراحی و ارسال سفارشات چاپی ، مشکل فایل طراحی شده و عدم صدور فاکتور رسمی از جمله مشکلات اصلی صنعت چاپ ایران است.

چاپ آقا چگونه مشکلات صنعت چاپ را حل می کند؟

در وب سایت چاپ آقا امکان سفارش انواع اقلام چاپی موجود است ، این وب سایت با استفاده از نرم افزارهای روز دنیا امکان کاهش هزینه ها در چاپ و طراحی رایگان را فراهم کرده است. مدل سفارش گیری بصورت آنلاین و در حجم بالا در کشور پیشرفته ای مانند آلمان بیش از یک دهه پیش توسط شرکت فلایر آلارم شریک تجاری چاپ آقا آغاز شده که تحولی در صنعت چاپ این کشور بوجود آورده است.

خوشبختانه در ایران نیز همراه با پیشرفت سخت افزاری صنعت چاپ زیر ساخت های تکنولوژیک برای حل مشکلات چاپ و ارائه خدمات بهتر راه اندازی شده که تحولی جدید را در صنعت چاپ کشور بوجود آورده است. وب سایت چاپ آقا یکی از زیرساخت های بوجود آمده در صنعت چاپ کشور است که پیوسته در حال تغییر صنعت چاپ ایران است.

زیر ساخت بوجود آمده در پیشرفت نرم افزاری سفارش گذاری صنعت چاپ با کمک شریک تجاری آلمانی چاپ آقا فلایر آلارم (www.flyeralarm.com) که 12 سال پیش این ایده را در اروپا راه اندازی کرد امکان پذیر شده اشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چاپ آقا

چاپ آقا در پاییز ۱۳۹۴ از یک تیم جوان، باانگیزه و با  تجربه های متفاوت در زمینه های چاپ، تبلیغات و راه اندازی فروشگاه اینترنتی تشکیل شد تا مسائل مربوط به چاپ را برای مشتریان این صنعت آسان کند. بنابراین ما کاملا خود را در صنعت خدمات می بینیم و با این پیش فرض تمام تلاشمان را در  این راستا  برای سرویس دهی کامل  به مشتریان خود خواهیم کرد.شرکت فلایر آلارم، 16 سال پیش با دیدگاهی مشابه فعالیت خود را در کشور آلمان (مادر صنعت چاپ) شروع کرد و توانست به کمک تکنولوژی بخصوص اینترنتی کردن سفارشات چاپ، این صنعت را دگرگون کند، تا حدودی که امروز نه تنها در آلمان بلکه در کل اروپا مشغول به فعالیت است. در همین راستا چاپ آقا خیلی زود اقدام به همکاری و مشارکت با فلایر آلارم آلمان کرد تا از تخصص و مهارت در امور چاپ و تجارت الکترونیک این شرکت برای صنعت چاپ ایران بهره مند شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]