اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951012211646773

برای ارتقای سطح مشتری مداری اجرایی شد

رونمایی از وبسایت اینترنتی شرکت پارس سام پخش

کد: 13951012211646773

https://goo.gl/iDwXU7

، تهران , (اخبار رسمی): سایت اینترنتی پارس سام پخش در راستای تقویت ارتباط دو طرفه شرکت با مشتریان و مخاطبان از یکم دی ماه سال جاری رونمایی شد.

وبسایت اینترنتی شرکت پارس سام پخش رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی پارس سام پخش، وبسایت این شرکت فعال در مهندسی بازاریابی و فروش محصولات غذایی و بهداشتی از تاریخ یکم دی ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده و با امکاناتی کامل و کاربردی از آدرس pars-sam.com در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفته است.

در این وبسایت بخش‌های معرفی شرکت و همچنین فروشگاه های عرضه مستقیم محصولات قابل دسترسی بوده و امکاناتی از قبیل گالری و ر اه های ارتباطی با مجموعه در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

محمدرضا گلشنی مدیرعامل پارس سام پخش ضمن ابراز امیدواری به رفع خلاء موجود در ارتباط بین مجموعه و شرکت های تامیین مواد غذایی و بهداشتی و مجموعه های فروشگاهی و زنجیره ای و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این رونمایی، اظهار داشت: به منظور ارتقا کیفی ارتباطات با کلیه شرکت ها و بهبود در امر فروش ایجاد این وبسایت گام موثری پیش بینی میشد .

وی همچنین  همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این رونمایی به دنبال ایجاد فروشگاه های مجازی ، اتاق های گفتگو در ارتباط با کیفیتا محصولات  هستیم.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت شرکت پارس سام پخش به نشانی pars-sam.com مراجعه  کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارس سام پخش

شرکت پارس سام پخش ایرانیان در سال 1390 با هدف کارآفرینی و ایجاد امر تخصصی در فروش، بازاریابی و امر برندینگ محصولات غذایی و بهداشتی ، فعالیت خود را در این عرصه آغاز کرده است. تلاش این مجموعه کمک به تامین کنندگان در جهت تمرکز بر روی تولید و تخصص گرایی در امر برند سازی ، افزایش سود دهی و آنالیز بازارهای موجود است . این مجموعه طی مدت فعالیت خود تاکنون افتخار جذب و سرویس دهی بیش از20 شرکت را داشته است.تاکید اصلی این مجموعه معرفی ، توسعه و فروش و امر برندینگ محصولات با رعایت اخلاق حرفه ای و احترام متقابل بین شرکت ها و بازار های فروش است. قابلیت اعتماد و اتکا، صداقت در کسب و کار ، بهره مندی از نیرو های خبره متخصص و مجرب درامر فروش از مهم ترین مزایای رقابتی شرکت پارس سام پخش به شمار می رود. در اواسط سال 1395 پارس سام پخش بر توزیع تخصصی متمرکز شده است تا قادر به تامین و پاسخگویی منحصر به فرد هر یک از بازار های خود باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]