از 12 تا 15 بهمن‌ماه در بندرعباس برگزار خواهد شد

نخستین نمایشگاه بین‌المللی معدن و ماشین آلات معدنی

کد: 13951012211795842

https://goo.gl/lBEn27

، تهران , (اخبار رسمی): نخستین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و متالوژی از ۱۲ تا ۱۵ بهمن ماه میزبان معدن کاران، فولادسازان، متخصصان، مشاوران و پیمانکاران این بخش خواهد بود.

نخستین نمایشگاه بین‌المللی معدن و ماشین آلات معدنی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت سهامی نمایشگاه های ایران، نخستین نمایشگاه بین  المللی معدن، صنایع معدنی و متالوژی از ۱۲ تا ۱۵ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بندرعباس میزبان معدن کاران، فولادسازان، متخصصان، مشاوران و پیمانکاران این بخش خواهد بود.

بخش های نمایشگاهی شامل ۲ گروه کالایی «آهن و فولاد» و «معدن‏ ، صنایع معدنی، ماشین آلات معدنی و راهسازی» است که به موضوعاتی ازجمله اکتشاف، استخراج، بهره برداری، مواد اولیه معدنی، فولاد و محصولات فولادی، فناوری های ساخت، محیط زیست، انرژی، تجهیزات، ماشین آلات معدنی، راهسازی و حمل و نقل ریلی و دریایی مواد معدنی می پردازد.

همچنین اهداف نمایشگاه ها شامل «تکمیل زنجیره تولید، دستیابی به آخرین فناوری های نوین و ماشین آلات معدنی و راهسازی، افزایش بهره وری در تولید، توسعه صنایع پایین دستی و بالادستی، افزایش صادرات و انتقال دانش و تکنولوژی با رویکرد بومی سازی» است.

در حال حاضر ذخایر قطعی معادن استان هرمزگان بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تن شامل انواع معدنی ازجمله پتاس سنگی، سنگ آهک، تراورتن، گچ، مس، فلدسپات، مارن، مخلوط کوهی، سنگ آهن، سیلیس، کرومیت و منگنز است.

علاوه بر این، دسترسی استان هرمزگان به راه های چهارگانه بین المللی، کاهش هزینه های حمل و نقل را در پی دارد. در این میان وجود منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس با اسکله اختصاصی و کارخانجات فولاد هرمزگان، آلومینیوم المهدی و فولاد کاوه جنوب کیش زمینه مناسبی را برای صادارت مواد معدنی فرآوری شده به جای نفت خام بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی فراهم کرده و فضای مناسبی را برای سرمایه گذاران به وجود آورده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سهامی نمایشگاه های جمهوری اسلامی ایران

شرکت نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران به عنوان شرکتهای تجاری و اقتصادی ایران با بهره مندی از فضا، امکانات و تسهیلات نمایشگاهی منحصر به فرد و نیرو های متخصص، بستر وزمینه مناسبی رااز طریق برپایی نمایشگاههای تخصصی و بین المللی جهت تولید کنندگان، بازرگانان داخلی و خارجی مهیا ساخته است تا علاوه برعرضه و نمایش توانمندیها، سرمایه گذاریهای مشترک بین المللی خود را در محل این نمایشگاه توسعه بخشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]