اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951012211966674

وب‌سایت فروشگاه کالای الکترونیک راه اندازی شد

ارسال رایگان قطعات تخصصی الکترونیکی و رباتیک

کد: 13951012211966674

https://goo.gl/13tH4h

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی تخصصی کالاهای الکترونیکی در زمینه های قطعات الکترونیک و رباتیک آغاز به کار کرد.

انواع قطعات الکترونیک و رباتیک کالای الکترونیک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از فروشگاه کالای الکترونیک،  از سال 87 این شرکت با واردات قطعات الکترونیک عمده، رسما فعالیت خود را در جهت خدمت به صنعت و تولید کشور آغاز کرد.

همواره تمرکز این شرکت، بهره‌گیری از نیاز و شناخت بازار داخلی بوده تا قطعات‌الکترونیکی معتبر در بازارهای بین‌المللی بر همین اساس به کشور وارد شود.

بر اساس این گزارش، همزمان با افزایش درخواست خرید قطعات‌الکترونیکی، این شرکت اقدام به راه اندازی وب‌سایت فروشگاه قطعات‌الکترونیکی را با بهره‌گیری از تجربه بهترین مهندسان در همین زمینه در دستور کار قرار داد تا با ارسال رایگان قطعات به دست مشری گام محکمی در این بازار تخصصی بردارد.

از جمله قطعات وارداتی این شرکت می‌توان به انواع رله، ترمینال، خازن، مقاومت، موتور، آی سی، ترانزیستور و... اشاره کرد.

در ادامه این گزارش، این فروشگاه در کنار فعالیت فعلی خود، بر روی قطعات تخصصی الکترونیک و واردات قطعات رباتیک نیز تمرکز کرده تا با ایجاد تنوع بالای قطعات تخصصی رشته رباتیک در کنار مجموعه کامل الکترونیک در این فروشگاه اینترنتی، وب‌سایتی جامع را در دسترس مشتریان قرار دهد.

لازم به ذکر است که واردات قطعات رباتیک شامل انواع موتورهای (براش - براشلس - سروو)، فریم، رادیو کنترل، اسپید کنترل، فلایت کنترل و ... می شود.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه کالای الکترونیک

فروشگاه کالای الکترونیک از سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرده است . واردات انواع قطعات الکترونیک و رباتیک موردنیاز صنعت کاران کشور از فعالیت های این شرکت است. کالای الکترونیک به صورت تخصصی و عمده بر روی قطعات با کیفیت فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]