اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951013212745730

نگاهی به217 سفر استانی وزیر بهداشت در سه سال

کد: 13951013212745730

https://goo.gl/6MOeeW

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر بهداشت در طول سه سال گذشته، ۲۱۷ سفر استانی داشته که عمدتا با اولویت مناطق محروم و مرزی بوده است و بیشتر نمایندگان طی این مدت، در حوزه انتخابیه خود بیش از دو بار پذیرای حسن هاشمی بودند.

نگاهی به217 سفر استانی وزیر بهداشت در سه سال

به گزارش اخبار رسمی به  نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت ،عباس زارع نژاد ،مشاور وزیر بهداشت این خبر را اعلام کرد و گفت: وزیر بهداشت در طول سه سال گذشته در بیش از ۴۲۹ شهرستان، شهر و روستا حضور یافت و در مجموع ۳۰۰ روز از دوران وزارت خود معادل حدود یک‌سال را در استان‌های مختلف گذراند.

وی با بیان اینکه سفرهای وزیر بهداشت به منظور بازدید از پروژه های در حال انجام حوزه سلامت، افتتاح مراکز بهداشتی، درمانی، آموزشی و رفاهی و همچنین نظارت بر اجرای مناسب طرح تحول سلامت انجام شد، افزود: علاوه‌بر سفرهای دکتر هاشمی، معاونین وی نیز با همین رویکرد، در استان‌های مختلف حضور پیدا کرده و از پروژه‌های حوزه مربوط به معاونت خود بازدید کردند.

مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اضافه کرد: به عنوان نمونه وزیر بهداشت بیش از پنج‌بار در استان‌های محرومی همچون کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان‌های جنوبی و شمالی و ۸ بار در استان‌های فارس و خوزستان حضور یافت.

وی بخشی از سفرهای وزیر بهداشت را در راستای مطالبات بهداشتی و درمانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و گفت: در اکثر این سفرها، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هم دکتر هاشمی را همراهی می کردند و بیشتر نمایندگان در طول سه سال گذشته، در حوزه انتخابیه خود بیش از دو بار پذیرای دکتر هاشمی بودند.

زارع‌نژاد تصریح کرد: سفرهای وزیر بهداشت که گاهی برخی از آنها بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر به صورت زمینی انجام می‌شد، مورد استقبال مردم، علما، ائمه جمعه و جماعات و نمایندگان مجلس قرار می‌گرفت و در طول این سفرها، وزیر بهداشت در جلساتی که با مجمع نمایندگان استان‌ها، مسئولان و نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها داشت، مطالبات بهداشتی و درمانی مردم با تاکید بیشتری مورد توجه و اهتمام قرار می گرفت و در تحقق وعده ها و توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی موثر بود.

وی تاکید کرد: وزیر بهداشت قطعا در بین‌ اعضای دولت یازدهم و حتی دولت‌های بعد از انقلاب، بیشترین سفر استانی را با تاکید بر مناطق محروم و مرزی داشته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی

شعار «انسان سالم؛ محور توسعه پایدار» یکی از موضوعاتی است که در تدوین سیاست های کلی برنامه پنجم توسعه در مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد توجه قرار گرفته است. اهمیت این موضوع این است که از این پس تمام برنامه ها و سیاست های کشور در این مدت 5 سال که در کشور مصوب و اجرایی باشد، باید تحت تاثیر این شعار محوری باشد و سلامت مردم و نقش انسان سالم در توسعه کشور مد نظر قرار گیرد و این، موضوع مهمی در کشور محسوب می شود. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مسئول "تأمین سلامت مردم" در تحقق این هدف مصمم بوده و تمام توان خود را برای تحقق آن بسیج خواهد کرد. یکی از حقوق اساسی مردم دانستن و آگاهی است، آن هم در عصر ارتباطات و جامعه اطلاعاتی که بر اساس آگاهی و دانایی استوار است. بدیهی است در این میان، آگاهی دادن و اطلاع رسانی به مردم در زمینه سلامتی و بهداشت، اولی تر و ابتدایی ترین حق مردم خواهد بود. روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای مأموریت سازمانی خود، همواره تمام توان خود را در امر اطلاع رسانی صحیح و شفاف به مردم به کار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان