اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951014213596785

مطابق مجوز سازمان کنترل صادرات آلمان Bafa

آلمان با صدور دوربین فوق سریع به ایران موافقت کرد

کد: 13951014213596785

https://goo.gl/Bap6U4

، تهران , (اخبار رسمی): آلمان با مجوز صدور دوربین‌های فوق سریع شرکت میکروترون به ایران موافقت کرد که تکنولوژی ساخت این نوع دوربین‌ها تنها در انحصار سه کشور آمریکا، انگلیس و آلمان است.

دوربین فوق سریع میکروترون سری Cube7 برای مشاهده و ضبط حرکات خیلی سریع بصورت آهسته.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت میکروترون ایران، آلمان با مجوز صدور دوربین‌های فوق سریع شرکت میکروترون به ایران موافقت کرد.

بر اساس این گزارش، تکنولوژی ساخت این نوع دوربین‌ها تنها در انحصار سه کشور آمریکا، انگلیس و آلمان قرار دارد و به‌علت احتمال کاربرد دوگانه آن این دوربین سال‌ها در لیست تجهیزات تحریمی برای صنایع ایران بود.

دوربین‌های فوق سریع مخصوص مشاهده دقیق و ثبت رخداد خیلی سریع و ناگهانی مانند لحظه برخورد اجسام، انفجار، تصادف، پرتاب اشیاء و شلیک گلوله است اما درحالیکه سرعت دوربین های معمولی 25 تا 60 تصویر در ثانیه است؛  دوربین های فوق سریع با سرعت بیش از 000و100 هزار تصویر در ثانیه امکان ثبت هزاران تصویر از یک رخداد که در کسری از ثانیه اتفاق افتاده را فراهم می کند.

بر پایه این گزارش، از مهمترین کاربردهای آن می‌توان در بخش‌های تحقیق و توسعه، آزمایشگاهی و مراکز کنترل کیفیت و تست قطعات در صنایع هوا و فضا، خودروسازی، تجهیزات پزشکی وصنایع داروسازی اشاره کرد .  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

میکروترون ایران

شرکت میکروترون آلمان ، بنام ترین سازنده دوربین های سرعت بالا High speed Camera در حال حاضر است که از ابتدای 2016 اقدام به بازگشایی دفتر فروش و خدمات در ایران کرده است ، از مهمترین محصولات این شرکت می توان به دوربین های فوق سریع ( High speed Camera ) ، ینایی ماشین هاسرعت بالا ( High speed Machine vision ) اشاره کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]