اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951015214326094

معرفی برترین شرکت‌های امنیت ایمیل توسط موسسه IDC در سال 2016

ترندمیکرو در بین رهبران امنیت ایمیل قرار گرفت

کد: 13951015214326094

https://goo.gl/fgCcD3

، تهران , (اخبار رسمی): موسسه IDC اقدام به معرفی برترین شرکتهای فعال در بازار تامین امنیت سرویسهای ایمیل نموده است که میتوان نامهای آشنایی مانند ترندمیکرو ، سیمنتک ، فورتینت و سیسکو سیستمز را مشاهده کرد .

امنیت ایمیل 2016 IDC

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت دورانتاش ، موسسه IDC مانند سال‌های گذشته برترین‌های حوزه امنیت سایبری را معرفی کرد .

این‌بار شاهد انتشار گزارش IDC درباره شرکت‌های ارائه دهنده سرویسهای امنیت ایمیل "Email Security" هستیم .

در بخش رهبران حوزه امنیت ایمیل "Email Security" پنج کمپانی Trend Micro , Symantec , Cisco , Fortinet و Forcepoint قرار دارند .

در بخش بازیگران اصلی حوزه امنیت ایمیل نیز IDC نام شرکتهایی مانند  Dell Sonic WALL , Barracuda , Proofpoint , Mimecast و  Sophos دیده می شود. 

تامین امنیت سرویس‌های ایمیل یکی از بخش‌های مهم  در حوزه امنیت بود که شامل شناسایی ایمیل‌های آلوده و همچنین ایمیل‌های هرزنامه و اسپم است.

از جمله تهدیدات سایبری بسیار خطرناکی که از سرویس ایمیل برای گسترش و حمله به کاربران و شرکت‌ها استفاده می‌کند می‌توان به باج‌افزارها اشاره کرد که استفاده از سرویس ایمیل سکیوریتی باعث افزایش سطح امنیتی شرکت‌ها می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]