اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951015214356094

مدیرعامل Webroot در بین نوآوران برتر سال 2016

کد: 13951015214356094

https://goo.gl/rxqaYb

، تهران , (اخبار رسمی): وب سایت CRN ، نام 25 نوآور برتر سال 2016 در زمینه شرکت‌های پیشرو امنیتی و ارائه دهنده بهترین آنتی‌ویروس‌ها را اعلام کرد .

مدیرعامل وب روت نوآور برتر سال 2016 میلادی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت دورانتاش ، وب سایت CRN بیست و پنج نوآور برتر سال 2016 را معرفی کرد که در بین نوآوریان سال 2016 ، نام دیک ویلیامرز مدیرعامل کمپانی امنیتی وب‌روت (Webroot) نیز دیده می شود .

در لیست 25 نفره معرفی شده توسط CRN ، نامهای دیگری از مدیران شرکتهای فورتینت ، دل ، فایرآی ، میکروسافت و اینتل ( اینتل سکیوریتی ) نیز دیده می شود .
درباره شرکت وب روت

شرکت وب‌روت یکی از شرکت‌های پیشرو امنیتی و ارائه دهنده سبک‌ترین و کم حجم‌ترین آنتی ویروس های دنیاست که با نام تجاری Secure Anywhere شناخته می‌شوند .

شرکت‌های فناوری زیادی از شرکاء و مشتریان بزرگ شرکت امنیتی وب‌روت هستند که می‌توان از جمله آنها به Cisco , HP , Microsoft , F5 Networks , A10 Networks , Gateprotect ,Proofpoint ,  GFI , Citrix , Brightpoint , Aruba , Paloalto , Telenor و LogRhythm اشاره نمود .
محصولات آنتی ویروس وب‌روت از سال 2009 میلادی با پشتیبانی و گارانتی اصالت لایسنس شرکت دورانتاش در ایران ارائه می شوند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]