اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951015214476793

راه‌اندازی بخش فوق تخصصی غربالگری و زایمان طبیعی

بخش‌های جدید زایمان در بیمارستان مریم افتتاح شد

کد: 13951015214476793

https://goo.gl/bi3FqI

، کرج , (اخبار رسمی): بخش‌های جدید بیمارستان و زایشگاه مریم با امکاناتی نظیر زایمان طبیعی و بدون درد به همراه بخش جنین غربالگری افتتاح شد.

افتتاح بخش جدید زایمان بیمارستان مریم

مادران در ماه های اولیه بارداری می توانند برای اطمینان از سلامت جنین خود به بخش جنین شناسی بیمارستان مریم مراجعه کنند، تا مورد غربالگری قرار گیرند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بیمارستان و زایشگاه مریم، صلاح الدین دلشاد رئیس این بیمارستان در حاشیه این مراسم گفت: این بخش جدید دارای اتاق‌های پیشرفته و فوق تخصصی «ال‌دی‌آر» زایمان طبیعی و بدون درد است.

وی ادامه داد: در این قسمت هر اتاق دارای امکانات رفاهی پیشرفته از جمله مکان استراحت برای نوزاد و مادر بوده و همواره مادران می توانند در این اتاق‌ها در کنار نوزاد خود در فضای آرام و بدون درد به استراحت بپردازند.

وی با اشاره به راه‌اندازی بخش‌های جدید این بیمارستان افزود: راه اندازی این بخش‌ها با استفاده از سرمایه‌های بخش‌خصوصی و با هدف کمک به ارتقای درمان استان البرز صورت پذیرفته ضمن آنکه برای نخستین بار در این استان بخش جنین‌شناسی از مدتی پیش به همت پزشکان فوق تخصص در همین بیمارستان راه اندازی و در این بخش جنین غربالگری می شود.

دلشاد درخصوص غربالگری در این بیمارستان نیز اشاره داشت و اضافه کرد: مادران در ماه‌های اولیه بارداری می‌توانند برای اطمینان از سلامت جنین خود به بخش جنین‌شناسی بیمارستان مریم مراجعه کرده تا مورد غربالگری قرار گیرند؛ در این بخش سلامت یا عوارض احتمالی جنین به والدین اطلاع رسانی می شود.

رئیس بیمارستان مریم در بخش دیگری از سخنانش درخصوص لزوم اطلاع‌رسانی صحیح و مناسب گفت: اگر اطلاع‌رسانی درست و دقیقی درباره خدمات بهداشتی و درمانی به مردم صورت نگیرد به طور قطع مشکلات در این بخش بیش از پیش به چشم می آید.

وی خاطرنشان کرد: در سال های گذشته اطلاع‌رسانی خوب توسط رسانه‌های جمعی موجب شده تا بسیاری از مشکلات درمانی مردم برطرف شود.

لازم به ذکر است که این مراسم با حضور حمید درفشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز، شاپوری رئیس سازمان نظام پزشکی البرز، آفریده معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی البرز، طهانی نظیف معاون امور استان های موسسه اعتباری ملل، کلانتری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز و جمعی از مدیران بیمارستان های دولتی و خصوصی استان البرز و جمعی از پزشکان متخصص زنان و اطفال در مراسم افتتاح بخش‌های جدید این بیمارستان حضور داشتند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمارستان و زایشگاه مریم

بیمارستان و زایشگاه خصوصی مریم در تاریخ 1/3/1393، به منظور ارائه خدمات درمانی و مراقبتی پیشرفته بر مبنای پایبندی به کرامت انسانی، آغاز به کار نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه