اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951015214556708

در راستای ارتقای سطح مشتری مداری

وب‌سایت اینترنتی شرکت کوهبنان رونمایی شد

کد: 13951015214556708

https://goo.gl/wWSAU7

، زرند , (اخبار رسمی): سایت اینترنتی کوهبنان در راستای تقویت ارتباط دو طرفه شرکت با مشتریان و مخاطبان خود از ابتدای دیماه سال جاری رونمایی شد.

وب‌سایت اینترنتی شرکت کوهبنان رونمایی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری کوهبنان، این وب‌سایت فعال در گردشگری از تاریخ ابتدای دی‌ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده و با امکاناتی کامل و کاربردی در دسترس مشتریان و علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در این وب‌سایت بخش‌های خبری نظیر اجتماعی و فرهنگی برای مخاطبان این سایت در نظر گرفته شده ضمن آنکه دیگر امکاناتی شامل صوت و تصویر نیز برای مخاطبان به این وب‌سایت اضافه شده است.

مجید اکبری مدیرعامل پایگاه خبری کوهبنان، ضمن ابراز امیدواری به رفع خلاء موجود در ارتباط بین مجموعه و جامعه و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت گفت: این سایت در راستای شناخت بیش از پیش مردم ایران با شهر کوهبنان راه‌اندازی شده ضمن آنکه پس از این رونمایی، ایجاد گالری عکس، صوت و ویدیو نیز در دستور کار قرار می گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کوهبنان

با پیشرفت علم و تکنولوژی در دنیای کنونی، اطلاع رسانی سریع و سرعت در انجام امور نیز اهمیت به سزایی پیدا کرده است و توجه به این موضوع موجب گسترش رسانه های مکتوب، شبکه های خبری تلویزیونی و ماهواره ای و بالاخره رسانه های الکترونیک شده است. امروزه پایگاههای اطلاع رسانی الکترونیک یا به عبارتی سایتهای اینترنتی نقش عمده ای در اطلاع رسانی موثر به افکار عمومی ایفا کرده و علاوه بر اطلاع رسانی موجب شده است بسیاری از خدمات نیز از طریق اینترنت به خوبی فراهم شود. تجارت الکترونیک و دولت الکترونیک از جمله مضامینی است که در جهان به شدت مورد توجه قرار گرفته است و اهمیت توجه به اطلاعات و تکنولوژی ارتباطات و مفاهیم IT و ICT را دو چندان کرده است. امروزه بسیاری از امور در کشورهای پیشرفته جهان از طریق شبکه های اطلاع رسانی الکترونیک صورت می گیرد و حتی کشورهایی مانند سنگاپور در بخش دولت الکترونیک بسیار خوش درخشیده اند به گونه ای که هم اکنون بسیاری از امور اداری مردم در منازل و از طریق اینترنت با سرعت و دقت و بدون اتلاف وقت صورت می گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]