اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951016215055730

سرپرست اورژانس کشور:

مرکز اورژانس کشور به سازمان ارتقا یافت

کد: 13951016215055730

https://goo.gl/kCCGz5

، تهران , (اخبار رسمی): با پیگیری های وزارت بهداشت و با رای نمایندگان مجلس شورای اسلامی مرکز اورژانس کشور به سازمان ارتقا یافت.

مرکز اورژانس کشور به سازمان ارتقا یافت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پیر حسین کولیوند،سرپرست اورژانس کشور با اعلام این خبر و با بیان اینکه مرکز اورژانس کشور با داشتن بیش از دو هزار و 200 پایگاه جاده ای و هوایی و شهری در کشور قابلیت ارتقا به سازمان را داشت، افزود: خوشحالیم که توانستیم در کنار تلاش های وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خدمت و تلاشی برای ارتقای اورژانس کشور که به طور قطع سبب خدمات گسترده ای به مردم و نیازمندان می شود، داشته باشیم.
سرپرست اورژانس کشور عنوان کرد: دغدغه اورژانس رسیدن به نقطه مطلوب رضایتمندی مردم و استانداردهای جهانی است و امید است که با این ارتقا بیش از پیش جهادگونه در راستای انجام وظایف خود و خدمت به مردم برداریم.
وی با تبریک این ارتقا به مردم و پرسنل پزشکی و بیمارستانی و به ویژه پرسنل خدوم مرکز فوریت های پزشکی، تصریح کرد: اولویت های ما بر اساس نیاز جامعه و کمبودهایی که وجود دارد طراحی می شود، در گام نخست تمامی مشکلات و کمبودها طبقه بندی شده و به لطف خداوند قدم به قدم این مشکلات را با آموزش و تربیت نیروهای متخصص و کاردان برطرف خواهیم کرد.
 کولیوند خاطرنشان کرد: در چند ماه گذشته که با اعتماد وزیر محترم بهداشت در اورژانس کشور مشغول خدمت به مردم هستم، از مراکز اورژانس در استان های مختلف کشور و همچنین پایگاه های مختلف بازدید کرده ام و تلاش شده است این مشکلات برطرف شده و تجهیزات به روز به مراکز اختصاص یابد که به طور قطع فعالیت در اورژانس با این ارتقا دگرگون خواهد شد.
وی افزود: در این راه با توکل بر خداوند و امید به لطف پروردگار از فرمایشات گره گشای مقام معظم رهبری الگو گرفته و جهادگرانه و بدون داشتن چشم داشت مالی در راه خدمت به خلق و مردم عزیز و شریف ایران تلاش خود را چندین برابر خواهیم کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی

شعار «انسان سالم؛ محور توسعه پایدار» یکی از موضوعاتی است که در تدوین سیاست های کلی برنامه پنجم توسعه در مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد توجه قرار گرفته است. اهمیت این موضوع این است که از این پس تمام برنامه ها و سیاست های کشور در این مدت 5 سال که در کشور مصوب و اجرایی باشد، باید تحت تاثیر این شعار محوری باشد و سلامت مردم و نقش انسان سالم در توسعه کشور مد نظر قرار گیرد و این، موضوع مهمی در کشور محسوب می شود. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مسئول "تأمین سلامت مردم" در تحقق این هدف مصمم بوده و تمام توان خود را برای تحقق آن بسیج خواهد کرد. یکی از حقوق اساسی مردم دانستن و آگاهی است، آن هم در عصر ارتباطات و جامعه اطلاعاتی که بر اساس آگاهی و دانایی استوار است. بدیهی است در این میان، آگاهی دادن و اطلاع رسانی به مردم در زمینه سلامتی و بهداشت، اولی تر و ابتدایی ترین حق مردم خواهد بود. روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای مأموریت سازمانی خود، همواره تمام توان خود را در امر اطلاع رسانی صحیح و شفاف به مردم به کار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان