از امروز تا ۲۰ دی‌ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود

آغاز به کار چهارمین نمایشگاه خشکبار و آجیل درتهران

کد: 13951016215165842

https://goo.gl/UwcXcO

، تهران , (اخبار رسمی): چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک از امروز در تهران برگزار می‌شود.

آغاز به کار چهارمین نمایشگاه خشکبار و آجیل درتهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه‌های ایران، چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک و صنایع وابسته (IRANNUTS201۶) با حضور بیش از یک‌صد شرکت و واحد تولیدی و فرآوری و همچنین شرکت‌های بزرگ صادراتی برگزار می‌شود. 

همچنین هیات‌های تجاری 1۶ کشور، از جمله کشورهای مختلف جهان از این نمایشگاه در سالن خلیج‌فارس (۴۴) بازدید می‌کنند. 
چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک با مشارکت سازمان توسعه تجارت ایران، شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، دفتر توسعه تجارت وزارت جهاد کشاورزی، انجمن پسته ایران، اتاق‌های بازرگانی کشورهای اسلامی و سازمان حلال و انجمن‌ها و اتحادیه‌های خشکبار و صنایع وابسته برگزار می‌شود. 
 این نمایشگاه از امروز تا ۲۰ دی‌ هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقه‌مندان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سهامی نمایشگاه های جمهوری اسلامی ایران

شرکت نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران به عنوان شرکتهای تجاری و اقتصادی ایران با بهره مندی از فضا، امکانات و تسهیلات نمایشگاهی منحصر به فرد و نیرو های متخصص، بستر وزمینه مناسبی رااز طریق برپایی نمایشگاههای تخصصی و بین المللی جهت تولید کنندگان، بازرگانان داخلی و خارجی مهیا ساخته است تا علاوه برعرضه و نمایش توانمندیها، سرمایه گذاریهای مشترک بین المللی خود را در محل این نمایشگاه توسعه بخشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]