اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951018215656738

به منظور ارایه خدمات کیف پول ارزی و خریدهای اینترنتی بین المللی

وبسایت «مستر پی» آغاز به کار کرد

کد: 13951018215656738

https://goo.gl/LYn27N

، بانه , (اخبار رسمی): سایت اینترنتی مستر پی در راستای تقویت ارتباط دو طرفه شرکت با مشتریان و مخاطبان خود از 23 دی ماه سال جاری آغاز به کار کرد.

وبسایت اینترنتی شرکت MrPay رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی مستر پی، وبسایت این شرکت فعال در خدمات مالی بین المللی  از تاریخ 25 دی ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده و با امکاناتی کامل و کاربردی از آدرس mrpay.me در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفته است.

در این وبسایت بخش‌های مختلف خدمات مالی بین المللی قابل دسترسی بوده و امکاناتی از قبیل کیف پول ارزی و خریدهای اینترنتی از کلیه وبسایت های جهان با قابلیت تحویل در ایران در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

زانیار مریمی مدیرعامل MrPay ضمن ابراز امیدواری به رفع خلاء موجود در ارتباط بین مجموعه و افرادی که توانایی دریافت درآمد از خارج از کشور را دارند و یا شاید نیازمند انتقال پول به خارج از کشور باشند ( و بالعکس ) و یا افرادی که قصد خرید از وبسایت های خارجی را دارند  و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این رونمایی، اظهار داشت:  امیدواریم بتوانیم با مستر پی قدمی بزرگ در راه افزایش درآمدهای ارزی کشور عزیزمان برداریم . 

وی همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این رونمایی به دنبال ارائه ی کلیه ی نقل و انتقالات مالی بین المللی مانند وسترن یونیون و یا وب مانی  هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مستر پی

در ظهر یک روز سرد پاییزی و وقتی برای انتقال مبلغی اندک به خارج از کشور نا امید شدیم جرقه ایجاد این کار زده شد . ما می خواهیم انتقال مالی بین المللی و حتی خریدهای بین المللی را به همان راحتی که در مورد سرویسهای داخلی وجود دارد برای مشتریانمان ایجاد کنیم . قصد داریم اگر شما واقعا توانایی کسب درآمد از خارج از کشور را دارید به شما کمک کنیم تا بتوانیم با همدلی و همکاری درآمدهای ارزی کشور عزیزمان را افزایش دهیم .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]