اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951018215675394

بانک شهر برترین بانک کشور در بانکداری الکترونیک

کد: 13951018215675394

https://goo.gl/nO79mO

، تهران , (اخبار رسمی): بانک شهر با ارائه دستاورد نوین صراف الکترونیک، برگزیده همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت کشور شد.

بانک شهر برترین بانک کشور در بانکداری الکترونیک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، در ششمین جشنواره دکتر نوربخش و در مراسم اختتامیه ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت محصولات برتر بانکی و شرکتی که در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، بانک شهر به عنوان بانک برتر در بانکداری الکترونیک در جمع برترین‌های شبکه بانکی معرفی و از دکتر حسین محمد پورزرندی، مدیرعامل این بانک با اهدای لوح تقدیر و تندیس همایش قدردانی شد.

بر این اساس، دستگاه‌های صراف الکترونیک با هدف تسهیل خدمات به مسافران خارجی تاکنون سه مجوز رسمی از بانک مرکزی دریافت کرده تا مسافران خارجی به‌ویژه در فرودگاه‌ها، نمایشگاه‌های بین‌المللی و مناطق آزاد بتوانند از آن استفاده کنند.

در حال حاضر این دستگاه، قابلیت تبدیل دلار و یورو را به ریال دارد، اما این امکان برای سایر ارزها نیز تعریف شده که پس از ارائه مجوز بانک مرکزی، قابل انجام خواهد بود.

بر این اساس، ارزها براساس قیمت روز محاسبه می‌شود و  از طریق دستگاه‌های صراف الکترونیک این امکان وجود دارد تا ارز نهایی به‌صورت کارت‌ در چارچوب مقررات بانک مرکزی در اختیار مشتریان قرار گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک شهر

سال87 موسسه مالی و اعتباری شهر با مجوز بانک مرکزی و با سهام‌داری شهرداری‌های تهران و سایر کلانشهرهای کشور، با سرمایه ای معادل یک هزار و پانصد میلیارد ریال تاسیس و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و بدین ترتیب شهرداری ها، چهره ‌نوینی را به خود گرفتند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه