اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951019216586798

وب‌سایت اینترنتی شرکت «دیتا قارچ» راه اندازی شد

پرورش قارچ دکمه‌ای به محیط وب آمد

کد: 13951019216586798

https://goo.gl/svCqPi

، اصفهان , (اخبار رسمی): سایت اینترنتی دیتاقارچ، در راستای تقویت ارتباط دو طرفه شرکت با مشتریان و مخاطبان خود از ابتدای سال جاری آغاز به کار کرد.

وبسایت اینترنتی شرکت دیتا قارچ رونمایی شد

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت «دیتاقارچ»، محمدرضا الماسی مدیرعامل این شرکت درخصوص فعالیت‌های این وبسایت گفت: در این وب‌سایت بخش‌های ویدئوهای آموزشی، مقالات، درخواست مشاوه خصوصی، ویدئوهای خارجی ترجمه شده قابل دسترسی مشتریان قرارداده شده است.

وی ادامه داد: وب‌سایت این شرکت فعال در صنعت پرورش قارچ دکمه‌ای بوده که از ابتدای سال جاری فعالیت خود را آغاز و با امکانات کامل و کاربردی در این آدرس اینترنتی در دسترس مشتریان و علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وی با اشاره به رفع خلاء موجود در ارتباط بین مجموعه و علاقه‌‌مندان و پرورش‌دهندگان صنعت قارچ دکمه‌ای کشور و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این رونمایی، افزود: آشنایی بیشتر مردم با تیم دیتا قارچ و کمک به بهبود و پیشرفت صنعت قارچ کشور از اهداف گروه دیتا قارچ است. 

به گفته الماسی، همگامی مجموعه با علم روز از مهمترین سیاست‌های شرکت به شمار می آید و پس از این رونمایی شرکت درصدد است تا معرفی محصولات جدید در زمینه آموزش پرورش قارچ را در دستور کار خود قرار دهد.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت شرکت دیتا قارچ مراجعه  کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیتا قارچ

دیتا قارچ فعالیت رسمی خود را در سال 1394 آغاز کرد.دیتا قارچ با هدف پیشرفت صنعت پرورش قارچ دکمه ای کشور آماده ارائه خدمات زیر است: مشاوره راه اندازی سالن های پرورش قارچ دکمه ای مشاوره راه اندازی واحدهای صنعتی بررسی عملکرد و میزان تولید در دوره های متفاوت کشت طراحی نقشه سالن های پرورش قارچ برای مبتدیان این صنعت ارائه بهترین و جدیدترین روش ها برای افزایش عملکرد بررسی و پیشنهاد بهترین روش های مبارزه با آفات و بیماری ها در سالن های پرورش ارائه بهترین راهکارها و روش های مبارزه با سالن های به شدت آلوده پاسخ به همه سؤالات و ابهامات در طول دوران پرورش پرورش دهندگان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]