اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951020218066156

در سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته، رخ داد

استقبال چشمگیر از محصولات سه بعدی و خلاقانه ایدن

کد: 13951020218066156

https://goo.gl/lJcdPo

، تهران , (اخبار رسمی): استقبال چشمگیر بیش از ۵۰۰۰ نفر از صاحبان صنایع ، سازمان ها و شرکت ها از راهکارهای سه بعدی ایدن، این گروه را برای رسیدن به اهداف خود مصمم تر کرد.

ایدن در سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی راهکارهای سه بعدی ایدن، صنعت سه بعدی در سال های اخیر رشد چشمگیر و تاثیر به سزایی در صنایع مختلف داشته است، به گونه ای که مجله ی اکونومیست از آن به عنوان سومین انقلاب صنعتی جهان نام برده است. پرینترهای سه بعدی که اولین مدل آن بیش از ۳۰ سال پیش اختراع گردید روز به روز تکمیل تر می گردند و امکان چاپ با متریال های مختلف پیدا می کنند. در صنایعی همچون پزشکی، فشن و مد، معماری و ساختمان، هوایی، نظامی، اسباب بازی و... جایگاه خود را پیدا کرده اند.

گروه ایدن با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه ی طراحی، تبلیغات و هدایای مدیریتی، با پیگیری های مستمر موفق به اخذ نمایندگی فروش و خدمات محصولات کمپانی قدرتمند 3D Systems آمریکا در ایران گردید و برای معرفی این صنعت جذاب و پرکاربرد اقدام به حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته نمود. این رخداد در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران از تاریخ پانزدهم تا هجدهم دی ماه برگزار گردید.

بیش از ۵۰۰۰ نفر بازدیدکننده که اغلب صاحبان صنایع، شرکت ها و سازمان ها بودند و از اقصی نقاط کشور برای بازدید از این نمایشگاه آمده بودند از غرفه ایدن بازدید نموند. استقبال چشمگیر از این محصولات گروه ایدن را برای رسیدن به اهداف خود مصصم تر نمود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راهکارهای سه بعدی ایدن

راهکارهای سه بعدی با هدف فعالیت در حوزه ی سه بعدی و بهره گیری از امکانات فوق العاده و نامحدود این صنعت فعالیت خود را از سال 1394 شروع کرد .خدمات و راهکارهای سه بعدی در زمینه های : طراحی سه بعدی، اسکن سه بعدی، چاپ سه بعدی و تجهیزات سه بعدی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]