اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951022218186094

از وضعیت سخت‌افزار، نرم‌افزار و سیستم‌عامل گزارش بگیرید

بررسی سریع سخت‌افزار و نرم‌افزارها

کد: 13951022218186094

https://goo.gl/fYWHUV

، تهران , (اخبار رسمی): نرم افزار وب‌روت، سیستم آنالیزر با سرعت بسیار بالا وضعیت سخت‌افزار‌، نرم‌افزار‌ و سیستم‌ عامل و امنیتی کامپیو‌تر را بررسی و به‌صورت گزارش ارائه می‌دهد.

ویروس جاسوس افزار فلیم Flame

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت دورانتاش ،چندی است که شرکت امنیتی وب‌روت که سازنده سبک‌ترین و کم‌حجم‌ترین آنتی ویروس‌های دنیا با نام تجاری Webroot Secure Anywhere است، محصولی با نام Webroot System Analyzer برای بررسی وضعیت سخت‌افزار‌، نرم‌افزار‌، سیستم‌عامل و امنیت سیستم‌های کامپیوتری ارائه کرده است. 

نرم افزار وب‌روت سیستم آنالیزر پس از بررسی وضعیت کامپیو‌تر، از آن گزارش کامل و جامعی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا کاربر با آگاهی بیشتری نسبت به نگهداری و به‌روزرسانی سیستم و بررسی مشکلات احتمالی اقدام کند. 

برای دانلود این نرم‌افزار به کانال آنتی ویروس و امنیت شبکه و مراکز داده به نشانی @durantash در تلگرام مراجعه کنید. 

بسیاری از شرکت‌های بزرگ و مطرح فناوری از مصرف‌کنندگان محصولات و تکنولوژی‌های این کمپانی امنیتی هستند که می‌توان از جمله آن‌ها به شرکتهای Cisco، Paloalto، F۵ Neyworks، A۱۰ Networks، HP، Microsoft، Trend Micro، Citrix، Gateprotect، Aruba Network، LogRhythm، Menlo Security، GFI و ThreatMatrix اشاره کرد. 

در سال‌های گذشته این شرکت چند کمپانی را به تملک خود در آورده که از جمله آن‌ها می‌توان به BrightCloud، Prevx و CyberFlow اشاره کرد. 

شرکت Prevx‌‌ همان شرکتی است که برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ میلادی موفق به شناسایی ویروس جاسوس افزار فلیم (شعله) شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]