اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951022218206822

جشنواره جواهر را از دست ندهید

فروش ویژه لباس های پاییزی تا پایان دی

کد: 13951022218206822

https://goo.gl/GWPhnE

، تهران , (اخبار رسمی): کمتر از دو سال پیش در منطقه شرق تهران، فروشگاهی تاسیس شد با تاکید بر ارائه کالای با کیفیت ایرانی، کالاهایی که به دست طراحان و خیاطان داخلی با فکر و خلاق تولید و روانه بازار پوشاک می‌شود و برندهایی که امروز تا حدی در میان شهروندان شناخته شده‌اند.

فروش ویژه لباس های پاییزی تا پایان دی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از فروشگاه جواهر، مدیر این فروشگاه با اشاره به اینکه «جواهر» پاییز گذشته تاسیس شده است، گفت: در این فروشگاه سعی بر این بود تا کمتر از پوشاک خارجی و وارداتی استفاده شود تا با ارائه برندهای داخلی در کنار حمایت از تولیدکنندگان به سلیقه تمام اقشار احترام گذاشته و توانایی عرضه و فروش کالای متناسب با نیاز و سلیقه شهروندان را داشته باشیم که خوشبختانه تا امروز به تا حدی این مهم رسیده‌ایم. 

وی ادامه داد: این مکان با مساحتی بالغ بر ۳۰۰ مترمربع به سه بخش مختلف برای کودکان، بانوان و آقایان تقسیم شده است و مشتریان می‌توانند از میان لباس‌های رسمی و غیر رسمی هر آنچه نیاز دارند انتخاب کنند و اطمینان داشته باشند که هزینه منصفانه و متناسب با کیفیت کالا را می‌پردازند. 

شعبه دوم فروشگاه جواهر در قرچک ورامین افتتاح شده است و این روز‌ها هر دو شعبه با جشنواره فروش لباس‌های پاییزی که به مدت یک ماه از یکم تا ۳۰ دی‌ماه برقرار است پذیرای شهروندان عزیز خواهند بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پوشاک جواهر

امروزه اصطلاحاتی چون جامعه جهانی، عصر ارتباطات،دهکده جهانی و واژه هایی امثال آنان، حکایت از آن دارد که دیگر مرزهای اقلیمی به معنای محدودیت و محرومیت از مبادلات گوناگون در عرصه های بین المللی نیست. در این بین پوشاک، به عنوان پویا ترین رکن زندگی آدمیان از این قاعده مستثنی نبوده و نوآوری خالقان مد در عرصه های جهانی ، تبدیل به جذاب ترین فصل این ماجرا شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]