اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951022219006764

برگزاری همایش

رونمایی از مادربوردهای سری Z270 ایسوس

کد: 13951022219006764

https://goo.gl/RrVUru

، شیراز , (اخبار رسمی): در همایش معرفی مادربوردهای سری جدید Z270 ایسوس، از انواع مادربوردهای سری جدید با قابلیت‌های جدید، طراحی کاربرپسند و ویژگی‌هایی منحصر به فرد رونمایی شد.

مادربوردهای جدید سری Z270 ایسوس

مانیتورهای سری جدید ایسوس بخاطر کنتراستهای بالایی که دارند توانسته‌اند در سال گذشته سهم فروش خیلی بالایی را به خود اختصاص دهند.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه چهره و اخبار فناوری، فلاح‌منش یکی از مدیران ارشد شرکت ایسوس در ایران درخصوص معرفی این برند گفت:  از سال 1989 تا کنون ایسوس توانسته بیش از 500 میلیون مادربورد تولید کند که اگر این ماردبوردها کنار هم قرار گیرند تقریبا می‌تواند 4بار کره زمین را طی کند. یکی از نقاط قوتی که ایسوس دارد تیم R&D یا همان تیم تحقیق و توسعه است. 

وی ادامه داد: ایسوس در سراسر دنیا نزدیک به 17هزار کارمند دارد که بیش از 5500 نفر از آنها مشغول به فعالیت در تیم تحقیق و توسعه هستند و به کمک هم توانسته‌اند رکورد 14 میلیارد دلار را در سال 2015 به ثبت برسانند، در سال‌های اخیر شرکت ایسوس موفقیت‌های بسیاری را کسب کرده و توانسته در بسیاری از موارد از رقبای خود پیشی بگیرد. 

فلاح‌منش با تشریح برخی از مهمترین موفقیت‌ها و رتبه‌هایی که ایسوس در زمینه‌های مختلف کسب کرده تصریح کرد: مجله Fortune یکی از مجلاتی که وضعیت هر شرکت را از نظر ارزش برند، تعداد فروش و رضایتمندی ارائه می‌کند و طی جدیدترین بررسی‌های انجام شده، محبوبیت ایسوس در تایوان تقریبا با برند اپل همسطح شده است.

این مدیر ارشد شرکت ایسوس اضافه کرد: همچنین روزنامه واشنگتن پست طبق آخرین تحقیقی که بر اساس نظر مشتریان انجام داده به این نتیجه رسیده که ایسوس توانسته سهم زیادی را از برند اپل هم از نظر سخت افزاری و هم از نظر نرم افزاری بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: T3 award وضعیت برندها را از نظر ارزش برند و رضایت مشتری بررسی می کند. بر همین اساس ایسوس توانسته 5 جایزه از مجموعه جوایز در سال 2012 را به خود اختصاص دهد که چنین رکوردی قبل از آن فقط  مختص کمپانی بود ضمن آنکه از دیگر جوایزی که ایسوس از مجله Fortune دریافت کرده، این است که در دومین سال پیاپی توانسته جایزه رضایتمندی مشتری را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: سبد محصولات ایسوس بسیار گسترده است و ایسوس توانسته سهم بسیار خوبی را در محصولات استراتژیکی مثل مادربورد، کارت‌های گرافیک و محصولات ترانسفورمر داشته باشد همچنین در محصولات تبلت ایسوس رتبه سوم را به خود اختصاص داده و از نظر تولید مانیتورهای گیمینگ ایسوس توانسته رتبه نخست را در دنیا به خود اختصاص دهد.

این عضو تیم ایسوس گفت: از نظر تولید محصولات ایسوس در سال گذشته 800هزار مانیتور گیمینگ تولید کرد که توانست 40 درصد از سهم بازار مانیتورهای گیمینگ را به خود اختصاص بدهد البته در سال گذشته مادربورد Z170 ایسوس توانست به راحتی به فرکانس 3600 مگاهرتز از طریق RAM دستیابی پیدا کند و از طریق UEFI BIOS تمام کاربران می‌توانند ارتباط خیلی خوبی با این مادربورد برقرار کنند.همچنین GTX 980 Ti ایسوس توانست در سال گذشته 7 رکورد جهانی را در رابطه با کارت گرافیک هایی که تنها از یک gpu استفاده کرده‌اند به ثبت برساند.

وی افزود: مانیتورهای سری جدید ایسوس بخاطر کنتراستهای بالایی که دارند توانسته‌اند در سال گذشته سهم فروش خیلی بالایی را به خود اختصاص دهند. ایسوس برندی است که برای تمام نیازهای کاربران و مشتری‌های خود طرح هایی را پیشنهاد می‌دهد مثل digital signageها ، video wallها و مانیتورهای سری مدیکال که در حال حاضر در بازار موجود است. Vivo pcها هم از یک سال و نیم گذشته وارد بازار شده‌اند و به واسطه مصرف بسیار پایین و حجم خیلی کمی که اشغال می‌کنند، محبوبیت خوبی را در بین مصرف کنندگان پیدا کرده‌اند. در سال گذشته ایسوس از پروژکتورهای جیبی خود که از نظر قیمت با برندهای مشابه خود برابری می‌کنند رونمایی کرد. از نقاط قوت این محصول می‌توان به شفافیت بالای آن و امکانی که به کاربر داده شده که از این پروژکتور بعنوان یک پاوربانک همراه استفاده کند، اشاره کرد.

در ادامه این همایش سعید مسلمی مدیر روابط عمومی ایسوس به معرفی فنی مهمترین مادربوردهای سری Z270 که عبارتتد از مادربوردهای سری ROG ، APPEX ، STRIX Gaming مادربوردهای نظامی سری TUF و نهایتا مادربوردهای سری PRIME پرداخت.

مادربوردهای سری   ROG MAXIMUS IX 

تمام مادربوردهای سری ROG ایسوس از فناوری PRO CLOCK بهره‌مند شده‌اند که مجهز به یک BCLK ژنراتور مجزا هستند که برای نسل هفتم پردازنده‌های اینتل بهینه شده‌اند و با فناوزی TPU ایسوس هماهنگ هستند. به همین دلیل است که ولتاژها و فرکانس‌ها در زمان اورکلاک بسیار پایدار و ثابت هستند. مزایای آن عبارتست از: کاهش زمان بوت ، کمترین میزان دراپ در اورکلاک حرفه‌ای ، پایداری ولتاژ و فرکانس در زمان لود سنگین در فرکانس‌های بسیار بالا . ایسوس تنها برندی است که تمام محصولات خود را با فناوری AURA sync عرضه کرده که به راحتی و تنها با یک کلیک کاربر می‌تواند چیزی که در ذهنش هست را بر روی سیستم پیاده سازی کند.همچنین ایسوس نرم‌افزاری را در بحث AURA ارائه داده که بر تمام مادربوردهایی که AURA sync را ساپورت می‌کنند این نرم‌افزار وجود دارد و صرفا با 3 کلیک ساده می‌توان بحث AURA را پیاده‌سازی کرد. در ادامه ویژگی سه مدل رده بالای مادربوردهای این سری ارائه می‌شود.

مادربورد ROG Maximus IX CODE

فرمولی کامل از کارایی تمام عیار، مادینگ حرفه ای و بازی با کیفیت
 دارای دو هدر RGB و خنک کننده دو منظوره آبی/بادی CrossChill EK II که نسبت به سری قبل یک سری شیارهایی به آن اضافه شده است که باعث شده تقریبا 9 درجه سانتیگراد هنگام استفاده از aircooling و  19 درجه سانتیگراد بهنگام استفاده از water cooling دمای مدار تغذیه خنک تر شود و مادربورد اصطلاحا بهتر کار کند.
نورپردازی کامل AURA به این سری اضافه شده که نه تنها خود مادربورد و تجهیزات داخلی آن را نورپردازی کرده، بلکه در بیرون مادربورد نیز این نورپردازی انجام شده. ایسوس برندی نیست که مثل سایر برندها که 5و6 نقطه از مادربورد را با چند LED روشن کند بلکه ترجیح داده کل مادربورد و فضای گیمینگ را در اختیار کاربر قرار داده و کاربر بتواند به هر نحوی که می‌خواهد سیستم خودش را شخصی‌سازی کند .
طراحی زیبای ROG
FORMULA چیزی شبیه به سری TUF هست و از آنجاییکه گیمرها عادت دارند که تحت فشار بازی کنند و تجهیزات سنگین، کارت گرافیک سنگین به مادربورد اضافه می‌کنند در این سری جدید ایسوس ویژگی fortiefier gaming را به پشت مادربورد اضافه کرده و یک back plate اختصاصی هم روی مادربورد قرار داده که کل بورد را پوشش می‌دهد. این back plate علاوه بر حفظ زیبایی باعث می‌شود گرد و غبار کمتری وارد مادربورد و اجزای داخلی شده، از بروز الکترواستاتیک جلوگیری کرده و الکتریسیته ساکن کمتری به مادربورد وارد می‌شود.  

مادربورد ROG Maximus IX CODE

سپر ROG
ارتباط همه جانبه
امکانات بی‌نظیر
مستحکم و بادوام 

مادربورد  ROG Maximus IX HERO

در دسترس، ساده شده برای بازدهی بیشتر
دارای فناوری‌های مختص ROG
ترکیبی متوازن از نیازهای گیمرها و حرفه‌ای‌ها
بازدهی بالا و راحتی در استفاده
نورپردازی AURA 
پشتیبانی از 3D Printing : یکی از جالبترین کاری که ایسوس بر روی مادربوردهای سری 200 انجام داده راهکار اسنفاده از قطعات با استفاده از چاپ سه بعدی است. اگرچه در ایران هنوز چاپ سه بعدی فراگیر نشده، ولی افرادی هستند که قطعاتی را با چاپ سه بعدی درست می‌کنند. ایسوس این امکان را فراهم کرده که این قطعات را به راحتی به مادربورد اضافه کنند و ظاهر آن را عوض کنند.

مادربوردهای سری   ROG MAXIMUS IX APPEX 

مادربوردهای سری APPEX انقلابی در طراحی مادربوردها هستند و اولین مادربورد با طراحی cutting edge است که دور تا دور آن هم  برای طراحی زیبا و هم برای دسترسی اورکلاکرها به چیزهایی که نیاز دارند، لبه دار شده و به زودی در ایران عرضه می‌شود. این مادربورد اولین مادربرد در دنیا است که 2 اسلات DDR4 و 2 اسلات M.2 دارد و امکان دستیابی به سرعتی در حد حافظه رم را برای ماژول مبتنی بر اسلات M.2 می دهد.

مادربوردهای STRIX Z270 (E,F,G,H,I) Gaming

این سری از مادربوردها مختص گیمرها است که در 4 مدل  E یا همان سری EXTREME که دارای wifi  بوده، سری F یا همان FORMULA که بدون wifi است، سری H سری HERO، سری G سری GENE و سری I که همان IMPACT عرضه شده است. اکثر ویژگی مادربوردهای ROG را این سری نیز دارا می‌باشند، مانند:

  AURA sync
خاصیت افزایش کارایی PRO CLOCK
خنک کنندگی با استفاده از FAN EXPERT 4

​برای بحث محافظت همیشه ایسوس شرایط خاصی را برای گیمرها در نظر گرفته و در این سری نیز بحث GAMERS GUARDIAN ارتقا یافته و قطعات با کیفیت بالا بر روی این مادربوردها پیاده‌سازی شده. 
یک نکته بسیار مهم در طراحی این سری مادربوردها که در سایر برندها وجود ندارد و برای گیمرها بسیار مهم است این موضوع است که بهنگام بازی برای کاربران پیش آمده که می‌خواهند در حین بازی تلگرام خود را چک کرده، با اسکایپ برای دوستان خود پیام بفرستند و یا با استفاده از لینک‌های یوتیوب راهنمای بازی را ببینند. در این حالت گیمرها مجبورند بازی را متوقف کرده یا از آن بیرون بیایند و سایر مشکلاتی که با آن مواجه هستند. ایسوس با ارائه فناوری جدید و قراردادن یک پنلی در داخل بازی به شما این امکان را می‌دهد تا هرچه را که نیاز دارید مثل انواع مرورگرها، تلگرام، اینستاگرام و حتی یک بازی دیگر را به آن پنل اضافه کرده و در لحظه هم در بازی باشید و هم موارد گفته شده را ببینید و کنترل کنید.

در مادربوردهای سری ROG و Gaming این قابلیت وجود دارد که CPU می‌تواند تا فرکانس 5400 مگاهرتز کاملا پایدار اورکلاک کند و درصورتیکه شما هیچ دانشی نداشته باشید و پروفایل را لود کنید سیتم cooling و دما را بصورت خودکار کنترل کرده و فرکانس پایدار را برای کاربر ثابت می‌کند. همچنین در مورد سازگاری با سایر RAMها ایسوس قابلیتی را فراهم کرده که تا فرکانس 4000 مگاهرتز از هر RAM استفاده کنید.  ایسوس تنها برندی است که از back plate استیل یکپارچه استفاده کرده که مزایای آن این است که مادربورد در حین استفاده طولانی مدت زنگ نمی‌زند، استفاده طولانی مدت از پورتها باعث کج‌شدن و تغییر جهت آنها نمی‌شود و اتصال خود را از دست نمی‌دهد. همچنین در این مادربوردها یک قطعه پلاستیکی خیلی ساده  قرار دارد که به کاربر کمک می‌کند بدون اینکه حتی به سوکت CPU دست بزنید CPU را ببندد. در واقع کافی است CPU را در این پلاستیک و سپس پلاستیک را درون slot قرار داده و آن را ببندید، CPU بصورت اتوماتیک سر جای خود قرار می‌گیرد.

مادربوردهای نظامی TUF Z270 SERIES

جان سخت ترین سری قطعات ایسوس 
مناسب برای پایداری 7 / 24 و درجایی که شرایط آب و هوایی بدی وجود دارد و نحوه کار بصورتی است که لود بالا نیاز دارد.
دارای قابلیت AURA sync 
اضافه کردن RAM تا فرکانس 3866 مگاهرتز 
قابلیت TUF FORTIEFIER برای نصب cooling بر روی مادربورد
بالابردن عملکرد و اورکلاکینگ تا 5400 مگاهرتز 
5 سال گارانتی بخاطر رده بالابودن قطعات

مادربوردهای PRIME Z270 SERIES

مادربوردهای PRIME اولین سری مادربوردهای ایسوس بودند که در سال 1989 تولید شدند. در واقع ایسوس این سری از مادربوردها را برای نشان دادن قدرت و توانایی اولیه‌اش و ثابت‌کردن این موضوع که همچنان مثل روز اول پرقدرت و مبتکر است، تولید کرد. از ویژگی‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

فناوری pro clock تا فرکانس 5400 مگاهرتز
ساپورت RAM تا 3866 مگاهرتز 
تغییر Storage  به سلیقه کاربر
دارای FAN EXPERT 4
قابلیت AURA sync 
پایداری بیشتر و فرکانس بهتر

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پایگاه چهره و اخبار فناوری

پایگاه خبری چهره و اخبار فناوری , سایتی خبری ,تحلیلی و آموزشی است که در زمینه ی فناوری اطلاعات فعالیت می کند.این سایت با هدف پیشرفت و آگاه سازی فارسی زبابان و شکوفایی علم راه اندازی شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]