اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951023219016817

در راستای ایجاد دسترسی آسان انجام شد

افزودن اپلیکیشن‌های اندروید و iOS به فیسبوک فارسی

کد: 13951023219016817

https://goo.gl/2I6mi8

، تهران , (اخبار رسمی): به روزرسانی سایت اینترنتی و اپلیکیشن‌های فیسبوک فارسی در راستای تقویت ارتباط دو طرفه با کاربران خود از دی‌‌ماه امسال اجرایی شد.

فیسبوک فارسی سایت اینترنتی خود را ارتقا داد.

هدف از به روز رسانی وبسایت و اپلیکیشن‌ها دسترسی راحت تر و بهتر کاربران از هر نقطه و با هر وسیله‌ای اعم از کامپیوتر خانگی، لپ‌تاپ، موبایل و تبلت است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فیسبوک فارسی، وب‌سایت این مجموعه از تاریخ دی‌‌ماه امسال به‌روزرسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه در دسترس کاربران و علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در به‌ روز رسانی تازه این وب‌سایت، اپلیکیشن‌های اندروید و آیفون (iOS) اضافه و ثبت‌نام در قرعه‌کشی‌ بزرگ آن برای کلیه کاربران میسر شده است.

آترین چکشیان مدیر مسئول وب‌سایت فیسبوک فارسی با اشاره به رفع خلاء موجود در ارتباط بین مجموعه و کاربران گفت: هدف این مجموعه از به‌ روز رسانی وب‌سایت و اپلیکیشن‌های آن دسترسی راحت تر و بهتر کاربران از هر نقطه‌ای و با هر وسیله‌ای اعم از کامپیوتر خانگی، لپ‌تاپ، موبایل (اندروید یا آیفون)، تبلت و... به این وب‌سایت است. 

وی خاطرنشان کرد: همگامی مجموعه با علم روز از مهمترین سیاست‌های فیسبوک فارسی عنوان می‌شود و در گام بعدی، در راستای تقویت حوزه انفورماتیک حرکت می‌کند.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت فیسبوک فارسی مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فیسبوک فارسی

وبسایت فیسبوک فارسی (به آدرس اینترنتی: www.FaceFarsi.com) در ۱۵ بهمن ۱۳۸۸ به وجود آمد. این وبسایت از شبکه های اجتماعی مجازی است که افراد آشنا به زبان فارسی می‌‌توانند در آ‌ن ثبت نام کنند، دوستان قدیمی خود را در آن پیدا کرده یا دوستان جدیدی یافته، برای آنها پیغام ارسال کرده و یا مطلب، عکس، موسیقی، ویدئو و لینک به اشتراک بگذارند. محیط فیسبوک فارسی در واقع مجلسی از دوستان و آشنایان یک کاربر به‌ شمار می‌آید. فیسبوک فارسی با ارائه امکان عضوگیری در تعداد بالا، به کاربران اجازه می‌دهد تا در هر لحظه دوستان جدیدی را به مجموعه خود اضافه کنند. کاربران در فیسبوک فارسی دارای یک صفحه شخصی هستند. می‌توانند وبلاگ، نظر سنجی، صفحه تجاری و انجمن تاسیس کنند و یا در انجمن های دیگر عضو شوند. کاربران می‌توانند برای خود آلبوم عکس بسازند و دوستانشان را انتخاب کرده و به لیست دوستان خود اضافه کنند. فیسبوک فارسی نرم‌افزارها و ابزارهای جانبی گوناگونی دارد که کاربر می‌تواند با توجه به نیاز خود از آن‌ها استفاده کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]