اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951024219236094

به منظورحفاظت از ابر بریتیش تلکام منعقد شد

انعقاد قرارداد امنیتی «بریتیش تلکام» و «ترندمیکرو»

کد: 13951024219236094

https://goo.gl/4Nb9Dl

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت مخابراتی - اینترنتی «بریتیش تلکام» تامین امنیت مراکز داده فیزیکی، مجازی، ابری و پلتفرم‌های محاسبات ابری خود را به غول امنیتی ترندمیکرو سپرد.

ترندمیکرو و بریتیش تلکام

از جمله شرکای استراتژیک و مشتریان بزرگ ترندمیکرو میتوان شرکتهای Cisco , IBM , DELL , HP , Amazon , Siemens و VMware را نام برد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت دورانتاش، شرکت مخابراتی بریتیش تلکام، حفاظت از مراکز داده فیزیکی، مجازی، کلود و کلیه پلت فرمهای ابری خود که در 22 منطقه شامل 19 کشور در آمریکا، اروپا، آفریقا، خاورمیانه و آسیا پاسیفیک قرار دارند را به شرکت امنیتی «ترندمیکرو» سپرد.
شرکت مخابراتی بریتیش تلکام به همین منظور محصول Trend Micro Deep Security را برای حفاظت از پلتفرم‌ها و مراکز محاسبات ابری خود برگزیده که از جمله ویژگی های آن می‌توان به anti-malware, host-based firewall, intrusion detection and prevention, integrity monitoring, log inspection و SSL سراسری برای حفاظت از مشتریان در برابر باج‌افزارها، APT و حملات هدفمند اشاره کرد.

درباره بریتیش تلکام

هلدینگ بریتیش تلکام در سال 1969 میلادی یعنی 48 سال پیش تاسیس شد که دفتر مرکزی این شرکت در انگستان واقع شده است.

گردش مالی این شرکت با 102 هزار کارمند، در سال گذشته حدود 18 میلیارد پوند انگلیس بوده ضمن آنکه از جمله فعالیت‌های بریتیش تلکام می‌توان به ارائه سرویس‌های مخابراتی، پستی، تلویزیون‌های اینترنتی و خدمات کابلی اشاره کرد.

درباره ترندمیکرو

شرکت ترندمیکرو که با نام «پی‌سی‌سیلین» نیز شناخته می‌شود، یکی از رهبران و شرکت‌های پیشرو حوزه امنیت سایبری است.

ترندمیکرو، طیف متنوعی از سرویس‌ها و محصولات امنیتی شامل نرم افزارهای آنتی‌ویروس خانگی، شرکتی، سازمانی و سرویس‌های امنیتی برای حفاظت از مراکز داده فیزیکی، مجازی و کلود را تولید و عرضه می‌کند.

از جمله شرکای استراتژیک و مشتریان بزرگ ترندمیکرو میتوان شرکت‌های Cisco , IBM , DELL , HP , Amazon , Siemens و VMware را نام برد.

محصولات ترندمیکرو از سال 2009 میلادی تحت پشتیبانی و گارانتی اصالت لایسنس شرکت دورانتاش در ایران توزیع می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]