اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951025219475699

توزیع تبلت بین دانش آموزان نیمه بینا

کد: 13951025219475699

https://goo.gl/rhZcTp

، تهران , (اخبار رسمی): سال گذشته طی دو نوبت حدود یک هزار تبلت بین دانش‌آموزان نیمه بینا توزیع شد.

توزیع تبلت بین دانش آموزان نیمه بینا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش ،مجید قدمی،رئیس سازمان آموزش و پرورش کودکان استثنایی با اعلام این خبر  و در تشریح  فعالیت‌های انجام شده برای دانش‌آموزان نیمه بینا گفت: سال گذشته طی دو نوبت حدود یک هزار تبلت برای دانش‌آموزان نیمه بینا توزیع شد.

او افزود:هزینه دارو، خدمات توان‌بخشی مانند واکر و ویلچر را هم تأمین کردیم.

وی با تأکید بر اینکه مشکل تمام دانش‌آموزان استثنایی را حل می‌کنیم، خاطرنشان کرد: نمی‌گذاریم کسی باقی بماند که مشکلی داشته باشد، ضمن اینکه به هیچ کسی جواب منفی در خصوص کمک نمی‌دهیم.

قدمی با بیان اینکه اکنون فشار اولیه در خصوص مشکلات را پشت سر گذاشته‌ایم، افزود: تأمین خدمات توان‌بخشی بالغ بر 7 میلیارد تومان هزینه داشت که تمامی آنها را پرداخت کردیم.

رئیس سازمان آموزش و پرورش کودکان استثنایی با بیان این که تأمین دارو، هزینه وسایل توان‌بخشی و هزینه خدمات توان‌بخشی را پرداخت کرده ایم؛ بیان کرد: هزینه عینک و اعمال جراحی دانش‌آموزان استثنایی را هم تقبل کردیم و ضمناً هزینه یک سری جراحی‌ها تا سقف 30 میلیون تومان نیز پرداخت شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش