اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951028222326852

«نرم‌افزار سامان‌تریدر» برنامه مالی سهام ارائه کرد

نسبت موفقیت 3برابری به شکست درمعامله سهام

کد: 13951028222326852

https://goo.gl/jkWByt

، شیراز , (اخبار رسمی): لیست سهامی که در 15روز گذشته بیش از 20درصد سوددهی داشته، منتشر شد.

سامان تریدر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت نرم‌افزار سامان‌تریدر، انتخاب سهام موفق، همواره به‌عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌های فعالان بازار سهام در تالار معاملات شمرده ‌می‌شود. 

انتخاب یک سهم اشتباه،می تواند  نتایج جبران‌ناپذیری را به‌همراه داشته باشد . یک اشتباه  می تواند اشتباهات بعدی را  به‌صورت زنجیره‌وار، برای سهام‌دار به‌همراه داشته باشد؛ از جمله آنکه در زیان رفتن و خرید مجدد همان سهم برای کم‌کردن میانگین خرید و در نهایت معامله اشتباه سرمایه بیشتری را در خود می‌بلعد، در این شرایط جبران‌کردن این‌زیان ناخودآگاه شما را به سمت معاملات ناموفق بعدی هدایت می‌کند.

بر اساس این گزارش، در نقطه مقابل یک معامله موفق می‌تواند شما را حداقل از چندین معامله اشتباه مصون کند.

یکی از فاکتورهای مهمی که درنرم‌افزار سامان تریدر تعبیه شده، اعلام وضعیت سود‌سازی مناسب سهام بازار است؛ سهامی که از سودسازی مناسب برخوردار هستند دارای علامت چک‌مارک هستند.

همانطور که در عکس مشخص است لیست سهامی که در پانزده روز گذشته بیش از 20 درصد سوددهی داشته به نمایش گذاشته شده است.

باید اشاره شود که از 14 سهم از  10 سهم آن، علامت چک‌مارک به معنای سودسازی مناسب داشته اند یعنی آنکه شانس موفقیت سهام چک‌مارک‌دار سه برابر بیش از سهام فاقد چک‌مارک بوده و نکته قابل توجه آن است که تقریبا در تمامی دوره‌های بازار این نسبت وجود دارد.

بدین ترتیب تنها با یکی از فاکتورهای ارائه شده در نرم‌افزار سامان‌تریدر شما نسبت موفقیت سه برابری به شکست را در جعبه ابزار معاملاتی خود دارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار سامان تریدر

نرم افزار سامان تریدر حرفه ای ترین نرم افزار بازار سهام ایران با ارائه رتبه بندی سهام و بهینه ترین و مناسب ترین نقاط ورود و خروج از سهم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]