اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951102224086883

جدیدترین نسخه اپلیکیشن «سیم پی» رونمایی شد

کد: 13951102224086883

https://goo.gl/LH9C5g

، تهران , (اخبار رسمی): جدیدترین نسخه اپلیکیشن سیم پی که جدیدترین محصول شرکت آلتون تک است ،رونمایی شد .

جدیدترین نسخه اپلیکیشن «سیم پی» رونمایی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت آلتون تک، مهرداد فضیلت مدیرعامل آلتون تک در خصوص این اپلیکیشن گفت :  زیرساخت سیم‌پی به شکلی طراحی شده که قابلیت فروش و ارائه انواع محصولات و خدمات الکترونیک را به کاربران فراهم می کند. طراحی فنی سیم‌پی به گونه‌ای صورت گرفته که اضافه شدن محصولات به آن در کمترین زمان امکان‌پذیر می‌گیرد.  

فضیلت در ادامه به محصولات فعلی سیم‌پی اشاره کرد و گفت :بلیت‌های مسافرتی (بلیت قطار، هواپیما، اتوبوس)،بلیت سینما و تئاتر، استعلام و پرداخت قبوض شهری و تلفن همراه، استعلام و پرداخت ریز جرایم رانندگی،پرداخت اقساط بیمه، انواع گیفت کارت، اتوشارژ، پین شارژ، اینترنت، خدمات اپراتوری.،کارت های مخابراتی (افغان کارت و کارت هوشمند) از جمله خدماتی است که از طریق این اپلیکیشن ارائه می شود .

 وی افزود :  طراحی منطبق با استاندارد‌های روز دنیا، امنیت بالا، قابلیت اعتماد بالا، سرعت بالا، مقاوم در برابر خرابی، راحتی استفاده، طراحی منحصر به فرد رابط کاربری، تنوع محصولات و کانال‌های پرداخت متنوع وجوه تمایز این محصول بشمار میرود.
وی در ترسیم اهداف آتی شرکت گفت: تنوع پرداخت، محصولات جدید، هوشمند سازی فرآیند ها و نوآوری، محورهای توجه ما در چشم انداز پیش روست.
به گزارش آی سی تی پرس، شرکت آلتون تک توسط جمعی از استادان، مدیران و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف، با هدف ارتقاء سطح زندگی و کار مشتریان از طریق ارائه راهکارهای نوین و موثر با استفاده از دانش روز دنیا در حوزه فناوری اطلاعات تاسیس شده و قصد دارد با کمک فارغ التحصیلان با استعداد دانشگاه های معتبر کشور و حمایت از ایده های نوآورانه جزو بازیگران معتبر صنعت فن آوری اطلاعات باشد. 
در ادامه الهام جوادی مدیر محصول شرکتتصریح کرد :: سیم‌پی علاوه بر ارائه خدمات و محصولات ذکر شده از طریق باشگاه مشتریان و کیف پول متصل به آن چرخه کاملی از اکوسیستم را شکل می‌دهد.

وی افزود: به این شکل که کاربران با عضویت در باشگاه مشتریان به ازای هر تراکنش خود امتیاز و اعتباری کسب می‌کنند. 
آن‌ها با استفاده از این امتیازها می‌توانند رتبه خود در باشگاه را ارتقا بخشند (کاربر طلایی، نقره‌ای...) و به این شکل در خریدهای خود از سیم‌پی تخفیف‌های ویژه دریافت کنند. همچنین با اعتبار جمع شده خود در باشگاه مجدد می‌توانند از داخل سیم‌پی خرید انجام دهند.  وی با ارائه مفاهیمی مبنای توسعه سیم‌ پی را ایجاد یک سامانه توزیع شده با اهداف پنجگانه معرفی کرد.
  امکان تجمیع سرویس‌های کاربردی متنوع، حفظ امنیت و حریم خصوصی کاربران، سرعت پاسخگویی بالا، راحتی استفاده برای تمامی طیف‌های کاربری، امکان گسترش سریع از جمله اهدافی است که جوادی آنها را برشمرد .

 در ادامه این نشست محمد منتظری سرپرست تیم فنی ، چالشهای پیش روی فعالیت این برنامه را بیان کرد و گفت: پلت فرم‌ها و تکنولوژی‌های مختلف یعنی سرویس پروایدر های مختلف هر کدام دارای یک پلت فرم، معماری، مدیریت خطا، تصدیق هویت و زیر ساخت ارتباطی خاص هستند. ما میبایست تمام سرویس ها را تجمیع کرده و در قالب یک پلت فرم جامع ارائه دهیم. از این رو ما سیستم  را  مبتنی بر معماری سرویس گرا طراحی و پیاده‌‌سازی کردیم.

وی گفت : امنیت در عین سادگی استفاده به این صورت که امنیت در سیم پی را میتوان از جنبه های مختلف بررسی کرد. با توجه به وجود اپلیکشن های مختلف(مثل: نسخه ای اندرویدی، IOS، سایت و ...) برای ارائه ای سیم پی، میبایست هسته ای اصلی کاملا مستقل و غیر قابل نفوذ طراحی می شد. از همین رو احراز هویت و اعتبار سنجی درخواست، بر روی تمام متد های موجود صورت گرفت تا امکان سو، استفاده به کاربران بدرفتار داده نشود.
وی همچنین بیان کرد: پشتیبانی از پلت فرم های مختلف چالش دیگری که منطبق بر آن قابلیت دسترسی از روی پلت فرم های مختلف یکی از اصلی ترین دغدغه های ما در طراحی سیستم محسوب می شد.
منتظری در ادامه به چالش های دیگر اشاره کرد و گفت: پشتیبانی از بستر های مختلف پرداخت یعنی پرداخت از طریق درگاه های پرداخت مختلف مانند: پرداخت آنلاین، پرداخت آفلاین، پرداخت درون برنامه ای و موارد دیگر.پیچیدگی بالای تست و به روزرسانی بدین صورت که اصولا در نرم‌افزارهایی که باید با سرویس‌دهنده‌های مختلف در ارتباط باشند، به خاطر ماهیت کاری (تغییرات بسیار زیاد و انجام تراکنش های بالا)، هزینه تست و نگهداری از لحاظ زمانی و مالی بسیار بالا است. 
وی افزود : «نگهداری آسان» همان طور که اشاره شد، به علت هزینه و بیچیدگی بالای تست، عیب یابی و به روز رسانی سیستم بسیار دشوار خواهد بود. از این رو تا حد امکان باید طراحی ماژولار و با کمترین وابستگی صورت میگرفت.«تعداد بالای درخواست‌ها» بطوریکه مدیریت ترافیک شبکه و سرور از موارد بسیار حساس در فاز تحلیل بودند. با توجه به حجم بالای تراکنش های روزانه و محصولات متنوع در سیم پی، همواره قابلیت پاسخگویی سریع از دغدغه های اصلی مدیریت و تیم فنی بوده و هست. از این رو همه تراکنش ها به شکل Async و با قابلیت اعتماد بالا انجام میشود.
وی در ادامه به چالش گسترش سریع اشاره کرد و گفت: استاندارد سازی روال توسعه ای محصولات به منظور امکان اضافه کردن موازی و یا حتی امکان اضافه کردن یک محصول جدید بوسیله خود سرویس دهنده از دیگر دغدغه های ما در فاز تحلیل بود.
 گفتنی است ،آلتون تک از سال۹۱ فعالیت خود را تحت عنوان اولین شرکت مجموعه با نام "تجارت الکترونیک آلتون" در حوزه تجارت الکترونیک آغاز کرده است. مجموعه آلتون تک در حال حاضر در دو حوزه تجارت الکترونیک (با شرکت تجارت الکترونیک آلتون) و حوزه سرویس و محتوا (با شرکت آلتون تلکام تک) فعال است.

این شرکت تاکنون اپلیکیشن‌های موبایلی مختلفی را برای شرکت‌هایی همچون رجا، رایتل، بانک آینده، دانشگاه شریف، سینماتیکت و … طراحی کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آلتون تک

شرکت آلتون تک توسط جمعی از اساتید، مدیران و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف، با هدف ارتقاء سطح زندگی و کار مشتریان از طریق ارائه راهکارهای نوین و موثر با استفاده از دانش روز دنیا در حوزه فن آوری اطلاعات تاسیس شده و قصد دارد با کمک فارغ التحصیلان با استعداد دانشگاه های معتبر کشور و حمایت از ایده های نوآورانه جزو بازیگران معتبر صنعت فن آوری اطلاعات است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]