اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951102224264772

در راستای توسعه صادرات انجام شد

تفاهم‌نامه شرکت توسعه صادرات صنعت سیمان با زودل

کد: 13951102224264772

https://goo.gl/9oHZ4B

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت توسعه صادرات صنعت سیمان، در راستای بهبود فرآیند کسب‌و‌کار بین‌المللی، صادرات، بازاریابی و معرفی مناسب محصولات در عرصه بین‌المللی، تفاهم‌نامه‌ای با زودل امضا کرد.

تفاهم‌نامه شرکت توسعه صادرات صنعت سیمان با زودل

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت زودل، شرکت توسعه صادرات صنعت سیمان، در راستای بهبود فرآیند کسب و کار بین‌المللی، صادرات، بازاریابی و معرفی مناسب محصولات در عرصه بین‌المللی، تفاهم‌نامه‌ای با زودل امضا کرد.

با توجه به این تفاهم‌نامه، اعضای شرکت توسعه صادرات صنعت سیمان می‌توانند از خدمات زودل با شرایط ویژه‌ای بهرمند شوند، همچنین از این پس شرکت توسعه صادرات صنعت سیمان و زودل در مسر توسعه ی صادرات و بازرگانی، برنامه‌ای برای همکاری‌های متقابل تدوین کردند.

شرکت زودل، دروازه صادرات آنلاین ایرانی، با هدف تسهیل تجارت و کمک به صادرات شرکت‌های ایرانی تأسیس شده که شرکت‌ها و صنایع مختلف می‌توانند محصولات خود را از طریق وب‌سایت زودل معرفی کنند و با استفاده از خدمات بازرگانی و بازاریابی زودل در کشورهای همسایه (افغانستان، عراق، ترکیه و عمان) و همچنین کشورهای جاده ابریشم (ارمنستان، آذربایجان، گرجستان، قزاقستان، پاکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان و روسیه) کسب‌وکار خود را گسترش دهند.

لازم ذکر است، انجمن صنفی تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی آزمایشگاهی، انجمن سنگ ایران و سندیکای صنعت مخابرات ایران نیز پیش از این همکاری خود را با زودل آغاز کرده‌اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زودل (Zoodel)

زودل (Zoodel.com) با هدف تسهیل و بهبود تجارت و برای کمک به صادرات شرکت‌های ایرانی تأسیس شده است. شرکت‌ها می‌توانند محصولات خود را در وبسایت زودل معرفی کرده و با خدمات بازاریابی ما درکشورهای همسایه (افغانستان، عراق، ترکیه و عمان) و همچنین کشورهای جاده ابریشم (ارمنستان، آذربایجان، گرجستان، قزاقستان، پاکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان و روسیه) کسب و کار خود را گسترش دهند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]