اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951102224425699

287 هزار دانش آموز کردستانی شیر رایگان می گیرند

کد: 13951102224425699

https://goo.gl/vZchPB

، تهران , (اخبار رسمی): سال تحصیلی جاری بیش از 287 هزار دانش آموز استان کردستان تحت پوشش توزیع شیر رایگان قرار می گیرند.

287 هزار دانش آموز کردستانی شیر رایگان می گیرند

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش ، رشید قربانی،مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان بااعلام این خبر و با بیان اینکه توزیع شیر رایگان در مدارس از امروز شنبه دوم بهمن ماه 95 در سطح مدارس استان آغاز خواهد شد؛ اظهارکرد: 287 هزار و 767 نفر از دانش آموزان جامعه هدف استان تحت پوشش این برنامه خواهند بود .

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان به جامعه هدف شیر در سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: کلیه دانش آموزان دختر و پسر مدارس دوره ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم دولتی و غیردولتی، مراکزشبانه روزی کودکان بی سرپرست تحت پوشش بهزیستی، پیش دبستانی های ضمیمه هم زمان با مدارس ابتدایی دولتی و غیردولتی وکارکنان شاغل در این واحدهای آموزشی تحت پوشش برنامه شیر مدارس قرار خواهندگرفت.

وی با بیان اینکه توزیع شیر رایگان در مدارس استان در دو مرحله انجام خواهد شد؛ افزود: میزان اعتبار مصوب مرحله اول توزیع شیر رایگان را 39 میلیارد و 684 میلیون ریال اعلام کرد و اجرای مرحله دوم قرارداد منوط به تامین اعتبار خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با بیان اینکه تعداد 5 میلیون260 هزار لیوان شیر پاستوریزه و تعداد دو میلیون و 794 هزار پاکت شیر استریل در مرحله اول توزیع خواهد شد؛ بیان کرد: باتوجه به این میزان اعتبار، توزیع شیر در 28 نوبت انجام خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش