اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951105226336902

امکان پخش زنده ویدئو به تلگرام اضافه شد

کد: 13951105226336902

https://goo.gl/rbMoZx

، تهران , (اخبار رسمی): این روزها استفاده مردم ایران از پیام‌رسان‌ها و شبکه های اجتماعی و افزایش انتظارات ایشان از خدمات جدید آنها موجب شده است که یک شرکت ایرانی به فکر افزودن امکان پخش زنده صوتی و تصویری در این شبکه‌ها بیفتد. جذابیت این امکانات جدید، تعاملی بودن و امکان کامنت گذاری و لایک کردن روی ویدیوهای زنده است.

با موبایل خود پخش زنده کنید.

از امکانات فراهم شده می‌توان به پخش زنده ویدئویی، پخش زنده صوتی، پخش مستقیم بر روی سایت و اطلاع‌رسانی از طریق نوتیفیکیشن اشاره کرد. همچنین امکان چت و لایک به صورت زنده بر روی اپلیکیشن فراهم شده است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی لحظه نگار، اخیراً امکانی به تلگرام اضافه شده است که از طریق آن می‌توان با گوشی موبایل پخش زنده کرد تا اعضای کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی در همان لحظه پخش زنده را ببینند. این کار از طریق یک اپلیکیشن ثالث به نام «لحظه‌نگار» مهیا شده است.

به عنوان مثال شما مدیر یک کانال تلگرامی با موضوع طبیعت هستید و به یک منطقه خوش آب و هوا رفته‌اید. اگر می‌خواهید اعضای کانال یا گروه شما همان لحظه از دیدن آن مناظر زیبا بهره‌مند شوند، این امکان مناسب شماست.

یا اگر در حین تماشای یک جشن به قسمت جذابی رسیدید، آرزوی این که «ای کاش همین لحظه می‌توانستم دوستانم را با خبر کنم» برآورده شده و با پخش زنده موبایلی می‌توانید این کار را انجام دهید.

عملکرد پخش زنده به این صورت است که شما باید اپلیکیشن لحظه‌نگار را بر روی موبایل خود نصب و اقدام به پخش زنده کنید تا مخاطبانتان بتوانند آن را در تلگرام مشاهده کنند. مشاهده پخش زنده نیازی به نصب اپلیکیشن مجزایی ندارد.

از امکاناتی که فراهم شده می‌توان به پخش زنده ویدئویی، پخش زنده صوتی، پخش مستقیم بر روی سایت و اطلاع‌رسانی از طریق نوتیفیکیشن اشاره کرد. همچنین امکان چت و لایک به صورت زنده بر روی اپلیکیشن فراهم شده است.

لازم به ذکر است استفاده از اپلیکیشن لحظه‌نگار رایگان است و افراد می‌توانند به راحتی و با یک اینترنت معمولی، امکان پخش زنده را به گروه یا کانال تلگرامی خود اضافه کنند.

جهت مشاهده آموزش پخش زنده بر روی تلگرام اینجا را کلیک کنید.

همچنین می‌توانید اپلیکیشن لحظه نگار را از این لینک دریافت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لحظه‌نگار

لحظه‌نگار، اولین اپلیکیشن و بستر پخش زنده موبایلی در ایران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]