اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951105226416891

در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

کانال رسمی تلگرام مهمان آنلاین افتتاح شد

کد: 13951105226416891

https://goo.gl/O7PT5F

، تهران , (اخبار رسمی): هادی شریف زاده مدیر عامل "گروه گردشگری مهمان آنلاین"، همزمان با بیان اهداف و خط مشی این کانال تلگرامی مبنی بر تولید محتوای جدید و نشر اطلاعات علمی و تخصصی در حوزه گردشگری، به اهداف این گروه از بدو تشکیل اشاره کرد.

کانال رسمی تلگرام مهمان آنلاین افتتاح شد

گروه گردشگری مهمان آنلاین با نام تجاری "مهمان آنلاین" فعالیت خود را از تیرماه 1395 با حضور جوانان توانمند ایرانی آغاز کرد.کانال گروه گردشگری مهمان آنلاین در تلگرام به آدرس @MehmanOnline در دسترس است.

گروه گردشگری مهمان آنلاین با نام تجاری "مهمان آنلاین" فعالیت خود را از تیرماه 1395 با حضور فعال متخصصین و جوانان توانمند ایرانی آغاز کرد.شریف زاده در ادامه به نیاز بزرگ گردشگران داخلی پرداخت و بر توجه ویژه به صنعت گردشگری بصورت علمی و تخصصی با دانش روز دنیا تاکید کرد. در ادامه وی به تحقیقات 3 ماهه واحد توسعه و تحقیقات "مهمان آنلاین" اشاره کرد و برخی از نیازهای اصلی مسافران ایرانی در سفرهای داخلی را نام برد. بر این اساس نیاز به فعالیت مجموعه ای یکتا در همه عرصه های گردشگری در حوزه های ارایه اطلاعات بروز و دقیق، اسکان، تغذیه، آشنایی با آداب و رسوم و سنن محلی، طبیعت گردی ،توسعه گردشگری پایدار سایر شاخه های گردشگری را دلیل اصلی راه اندازی این مجموعه عنوان کرد.

در ادامه آقای مهندس هادی حسینی مدیر توسعه بازار، به ارایه گزارشاتی از بهره گیری تکنولوژی های روز دنیای فن آوری در ایجاد زیر ساختهای سایت اینترنتی مهمان آنلاین و توسعه آن و بک آفیس توانمند این اپلیکیشن اینترنتی در ارایه خدمات دقیق ، بروز و صحیح کارشناسان این شرکت به مخاطبان پرداخت و از همه همکاران در بخش توسعه و برنامه نویسی، معماری سیستم و اتاق فکر قدردانی و تجلیل کرد. حسینی در ادامه به بیان مختصر سابقه سایتهای توانمند خارجی پرداخت و تحلیل دقیق این صنایع از بدو فعالیت تا امروز و ارایه راهکارهای دقیق همگام با خلاقیت و نبوغ ایرانی جهت بومی سازی آن در کشور عزیزمان ایران را از افتخارات گروه گردشگری مهمان آنلاین عنوان کرد.

کانال رسمی گروه گردشگری مهمان آنلاین در تلگرام به آدرس @MehmanOnline در دسترس می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مهمان آنلاین

مهمان آنلاین(mehmanonline.ir) با هدف توسعه گردشگری پایدار و تسهیل سفر برای مسافران و گردشگران تاسیس شده است. همچنین تیم مهمان آنلاین در تلاش است تا جهت تبادل فرهنگی و آشنایی با فرهنگ ها و آداب و رسوم شهر های مختلف ایران گام های موثری بر دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی