اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951113230926935

رقابت چالشی آنلاین «کیو» با محوریت آموزش و اطلاعات شخصی

مسابقه بدید،یاد بگیرید،جایزه هم ببرید!

کد: 13951113230926935

https://goo.gl/wsmtym

، تهران , (اخبار رسمی): در اپلیکیشن مسابقه آنلاین دونفره‌ «کیو» با محوریت آموزش بر بستر سرگرمى، شرکت‌کنندگان می‌توانند اطلاعات فردی خود را در زمینه‌ها و موضوعات مختلف با رقبا و دوستان خود به چالش بکشند و سطح معلومات خود را محک بزنند و جوایز نفیسی مانند یک دستگاه خودرو " بی ام و " دریافت کنند.

مسابقه بدید،یاد بگیرید،جایزه هم ببرید!
مسابقه بدید،یاد بگیرید،جایزه هم ببرید!
مسابقه بدید،یاد بگیرید،جایزه هم ببرید!
مسابقه بدید،یاد بگیرید،جایزه هم ببرید!

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی علم و ثروت پارس، امروزه با رشد ضریب نفوذ اینترنت و گسترش استفاده از گوشی های هوشمند ،استفاده از بازی های موبایلی افزایش یافته و فرصت خوبی برای آموزش در این بستر فراهم شده است.

 کیو یک بازی ایرانی جذاب است که آموزش و سرگرمی را به صورت هنرمندانه ای با هم ادغام کرده است. نمونه خارجی آن بازی QuizUp  است .تفاوت عمده آن با بازی Q در این است که این بازی به خوبی  توسط تیم خلاق و نوآور خود با توجه به مخاطب ایرانی، بومی سازی شده است و دارای طبقه بندی های گسترده و متنوع است. از جذابیت های این بازی نسبت به سایر نمونه های آن، به انتخاب موضوعات خلاقانه و توجه به گروه های سنی مختلف با تخصص های متفاوت مانند دهه شصتی ها ،کامپیوتر بازها ، ماشین بازها ،آشپزی ، ادبیات ،هنر، علوم ،تکنولوژی ،شیمی ، مشاهیر و ... است.

مسابقه بر اساس سنجش دو عنصر اصلى در آموزش است:

1) مهارت و دانش

2) سرعت در پاسخگویى

از بین موضوعات متعدد ابتدا موضوعى را که کاربر مى خواهد در آن به رقابت بپردازد انتخاب و سپس در دو حالت مى تواند مسابقه را شروع کند:

حالت اول: مسابقه با دوستان خود

حالت دوم: مسابقه با رقیب آنلاین که موضوع انتخابى آن شخص با کاربر یکى است این رقیب اتفاقى، شخصى است از هرجای دنیا که آنلاین بوده و موضوع مشابه با کاربر را انتخاب کرده است، این انتخاب بر اساس الگوریتمى هوشمند صورت مى گیرد که در آن سعى مى گردد یک رقیبِ هم تراز، از نظر سطح دانش و سوابق قبلى وى انتخاب شود.

روند امتیاز دهى در کیو  بر اساس سرعت عمل و حضور ذهن هرچه بیشتر کاربران است. به شکلى که هر پاسخ درست، امتیازى را براى کاربر همراه دارد و نیز سرعت در پاسخ دهى نسبت به رقیب، امتیاز بیشترى را نصیب وى مى کند.

یک ویژگى که هیجان رقابت و درصد یادگیرى را بالاتر مى برد امکان برگزارى جام در یک موضوع خاص با تعداد نفرات4 ،8، 16 و 32 است. جام به گونه اى است که کاربران، یک به یک در جام فعال و متناسب با موضوع مورد علاقه ثبت نام مى کنند، پس از تکمیل شدن ظرفیت جام از لحاظ تعداد نفرات،کلیه اعضا توسط Q قرعه کشى شده و کاربران را دو به دو با یکدیگر به مسابقه دعوت مى کند، این دعوت را کاربر از بخش اعلانات و یا بخش بازى های من مى تواند پیگیرى کند.

کیو به راحتى این امکان را در اختیار کاربر قرار مى دهد که بداند در موضوعى خاص و در شهر یا کشور چه جایگاهى نسبت به دوستان یا کل کاربران دارد.

در فاز تحلیل Q و بخش موضوعات، بیش از 115 موضوع به همراه 70000 سوال توسط تیم تولید محتوا، طراحى ، بررسى و راستى آزمایی شده اند.

این سوالات به نسبت درجه سختى دسته بندى شده و متناسب با سابقه ى بازى فرد مورد نظر و با بهره گیرى از هوش مصنوعى به کار رفته در Q، به نسبت هر بازی برای کاربر انتخاب می شوند.

این اپلیکیشن به عنوان اپلیکیشن برگزیده وزرات ارشاد در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللى کتاب، بخش رسانه هاى دیجیتال با استقبال شایان بازدید کنندگان محترم روبرو شد، به طورى که موفق به اخذ بیش از سى هزار کاربر، تنها در مدت سه هفته بعد از رونمایی شد.

همین استقبال گسترده و روند رو به رشد آن، باعث شد که توسعه دهندگان آن جوایز ویژه ای مانند BMW  به  ارزش 3 میلیارد ریال ،بیش از یک میلیارد ریال شارژ اعتباری همراه اول ،سکه بهار آزادی و ... را برای کاربران جدیدی که برنامه Q  را نصب می کنند ، در نظر بگیرند که به صورت هفتگی بین این شرکت کنندگان قرعه کشی می شود.

هم‌اکنون می‌توانید با ارسال عدد 1 به 30706 یا از طریق لینک مستقیم این مسابقه را دریافت کنید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

علم و ثروت پارس

شرکت سرمایه گذاری علم و ثروت پارس، در سال 93 با تکیه بر دانش نیروهای متخصص و متعهد ایرانی در راستای توسعه فناوری های نوین اطلاعات و ارتباطات تاسیس و فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت دانش بنیان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، اپلیکیشن "کیو" را منتشر نمود و طرح‌های دیگر این شرکت در حوزه های توریسم و بانکداری الکترونیک می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]