اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951119233126094

نقص امنیتی در اعتبارسنجی گواهی‌نامه‌های کسپرسکی

کد: 13951119233126094

https://goo.gl/ARsW9i

، تهران , (اخبار رسمی): محققین امنیتی شرکت گوگل باردیگر 2 آسیب‌پذیری امنیتی خطرناک در آنتی‌ویروس‌های شرکت روسی کسپرسکی شناسایی کردند.

آنتی ویروس های کسپرسکی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت دورانتاش، محقق امنیتی شرکت گوگل (Tavis Ormandy)، دو نقص امنیتی خطرناک در آنتی‌ویروس‌های شرکت روسی کسپرسکی شناسایی کرد.

این 2 نقص امنیتی «آسیب پذیری امنیتی» که به گفته برخی کارشناسان جزء ساده‌ترین آسیب‌پذیری‌های شناسایی شده در یک نرم‌افزار امنیتی هستند ، مربوط به گواهی‌های SSL مورد استفاده توسط کسپرسکی بوده است .

طبق نظر اورماندی محقق این شرکت، آسیب‌پذیری‌ها دارای درجه اهمیت بالا بودند و کاربری که آنتی‌ویروس کسپرسکی دارد با باز کردن یک ایمیل یا صفحه اینترنتی به سادگی اکسپلود شده و مورد حمله MITM و نفوذ هکرها قرار می‌گرفت.

این آسیب‌پذیری‌ها در بین تاریخ‌های یکم و دوازدهم نوامبر 2016 شناسایی و به کسپرسکی اعلام شد و حدود دو ماه بعد این شرکت اعلام کرد  آنها را برطرف کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]