اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951119233406955

با بهترین وبلاگ‌های آشپزی فارسی آشنا شوید

«مزه‌لینک» مرجع معرفی دستور غذاهای برتر وب

کد: 13951119233406955

https://goo.gl/XOKZ3v

، تهران , (اخبار رسمی): این وب‌سایت جهت رفع نیاز کاربران به دسترسی و جستجوی راحت در دستور غذاهای برتر وبلاگ‌های آشپزی، بخشی را برای معرفی این دستور غذاها در اختیار کاربران قرار داده است.

دستور غذاهای برتر وبلاگ های آشپزی - وب سایت مزه لینک

در سایت مزه لینک کاربران می توانند به بانک بزرگی از دستور غذاها که کارشناسان مزه لینک مرتباً از وبلاگ های آشپزی برتر جمع آوری و معرفی می کنند دسترسی پیدا کرده و با صرف زمانی کم در آنها جستجو کنند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت مزه لینک، این روزها وب‌فارسی منبع محبوبی برای علاقمندان به دستورات آشپزی است و بخش عمده‌ای از دستور غذاهای فارسی با کیفیت توسط بلاگ نویسان در وبلاگ های شخصی آنها منتشر می‌شود.

پیدا کردن این وبلاگ‌ها در بین انبوه نتایج موتورهای جستجو شاید کار ساده‌ای نباشد به‌علاوه تشخیص با کیفیت بودن یک دستور غذا برای آشپزهای غیرحرفه‌ای شاید کار مشکلی باشد. از این رو کاربران علاقمند به دستورات آشپزی نیازمند مرجع بهتری برای دسترسی به دستور غذاهای وبلاگ‌های آشپزی هستند.

این وب‌سایت، مرجع مناسبی برای دسترسی سریع و جستجوی راحت در دستور غذاهای باکیفیت وبلاگ‌های آشپزی فارسی بوده و از همین طریق کاربران می‌توانند به بانک بزرگی از دستور غذاها که کارشناسان «مزه‌لینک» مرتبا از وبلاگ‌های آشپزی برتر جمع آوری و معرفی می‌کنند دسترسی پیدا کرده و با صرف زمانی کم در آنها جستجو کنند. 

در این وب‌سایت کاربران می توانند در بخش «دستور غذاهای برتر وبلاگ‌های آشپزی» لیست جامعی از دستور غذاهای برتر وبلاگ‌های آشپزی را مشاهده کنند که برای سهولت جستجوی کاربران در دسته های مختلف طبقه‌بندی شده‌اند همچنین کاربران ‌توانند مثلا غذاهای اصلی، غذاهای فرنگی، غذاهای با نان و یا دسته بندی های متعدد دیگری را انتخاب کنند و لیست دستور غذاهای معرفی شده در آن دسته را مشاهده کنند. 

هر دستور غذا در این وب‌سایت، به‌صورت یک لینک به سایت اصلی نمایش داده شده تا کمکی به افزایش بازدید و اعتبار وبلاگ‌های آشپزی با کیفیت شود. 

وب‌سایت مزه‌لینک، قصد دارد رفته رفته مرجع کاملی برای جستجوی دستور غذاهای دست اول نوشته شده توسط سرآشپزهای خانگی، برای کاربران وب علاقمند به آشپزی فراهم کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مزه لینک

وب سایت مزه لینک یک شبکه اجتماعی با محوریت موضوع آشپزی است. مزه لینک هم مکانی برای "ثبت دستورغذا" است و هم مرجعی برای "معرفی دستورغذاهای برتر وبلاگ های آشپزی فارسی"؛ و البته جایی برای بحث و تبادل نظر راجع به همه اینها.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]