اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951123234686939

نشستن طولانی پشت میز برای سلامتی مضر است

راه حلی برای پشت میزنشینان

کد: 13951123234686939

https://goo.gl/Sxd8xI

، اصفهان , (اخبار رسمی): «فرامیز» با تغییر ارتفاع میزهای معمولی، فضای کاری را از حالت خسته کننده و مضر برای سلامتی به محیطی فعال و سالم تبدیل می کند.

راه حلی برای پشت میزنشینان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فرامیز، این شرکت کسب و کاری نوپا در زمینه طراحی و تولید میزهای قابل تبدیل از حالت نشسته به ایستاده است. نشستن زیاد برای سلامتی بسیار مضر است، تحقیقات جدید نشان می دهد که کارمندانی که بیشتر روز را در حالت نشسته می گذرانند، با خطرات سلامتی مشابه افراد سیگاری دست به گریبان هستند، برای نمونه 54 درصد افزایش احتمال مرگ از طریق سکته قلبی برای این افراد تشخیص داده شده است.

با توجه به این پیش زمینه نامناسب از نشستن طولانی مدت روزانه، فرامیز راه حل تاثیرگذاری برای کاهش خطرات ناشی از نشستن زیاد ارائه می دهد. فرامیز با قابلیت تغییر ارتفاع آسان و سریع از حالت نشسته به ایستاده ، طراحی زیبا و کارا ، سبکی، پایداری و قیمت مناسب، بهترین گزینه برای افزایش کارایی و بازدهی، شادابی و سلامت در کوتاه مدت و بلند مدت است.

بجز نتایج آنی و سریع ، فرامیز تاثیر قابل توجهی نیز بر تاثیرات بلند مدت ناشی از نشستن های طولانی دارد، تحقیقات زیادی نشان می دهد که نشستن پشت میز برای 6 ساعت یا بیشتر در یک روز، سلامت افراد را در طی زمان طولانی نیز به خطر می اندازد.

  • ریسک خطر حمله قلبی ، قابل مقایسه با افرادی است که روزانه حداقل یک پاکت سیگار مصرف می کنند.
  • بدون توجه به میزان فعالیت بدنی یا ورزش روزانه، هرچقدر نشستن بیشتر باشد، عمر کوتاه تر است.
  • نشستن طولانی مدت روزانه در مجموع خطر بیماری های قلبی و عروقی ، چاقی و دیابت را افزایش می دهد.
  • همراه با غیر فعال شدن ماهیچه های پاها، کالری سوزی نیز به شکل قابل توجهی کاهش یافته و در نتیجه آن چربی سوزی نیز تا 90 درصد کاهش می یابد.

با توجه به تمام مشکلات اشاره شده، فرامیز آسان ترین و بهترین راه حل برای فرار از مشکلات نشستن زیاد و عدم فعالیت روزانه است. با 2 تا 3 ساعت ایستادن بیشتر در طول روز و در حین کار پشت میز، بسیاری از مشکلات ناشی از نشستن زیاد قابل حل است. فرامیز با تغییر حالت آسان از حالت نشسته به ایستاده و ویژگی هایی از قبیل عدم نیاز به مونتاژ بعد از خروج از بسته بندی ، سبکی  و کارایی ، قابلیت تنظیم در 9 ارتفاع متفاوت ، وزن و ضخامت کم ، بهترین گزینه برای پشت سر گذاشتن مشکلات عدم تحرک و بهبود کیفیت زندگی است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت faramiz.ir مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرامیز

فرامیز شرکتی نوپا در زمینه طراحی و تولید میز های ایستاده است. نشستن زیاد مضر است و حداقل 70% از زمان روزانه یک فرد بزرگسال نیز در حالت نشسته می گذرد. زیاد نشستن می تواند تاثیر زیادی در ایجاد دردهای مزمن کمر و گردن، دیابت ، فشار خون، سرطان و ... داشته باشد. ما در فرامیز با طراحی و تولید محصولاتی ابتکاری و خلاقانه در زمینه میزهای تبدیلی از حالت نشسته به ایستاده تلاش می کنیم تا در جهت بهبود کیفیت و سلامت محیط کاری چه در اداره ، منزل و یا مدارس گام برداریم . سادگی ، کیفیت، زیبایی و قیمت مناسب از ویزگی های اصلی محصولات فرامیز است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]