اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951125235306980

با هدف ارائه خدمات هوشمند و مطمئن راه اندازی شد

«هوم سرویز» نخستین سامانه هوشمند درخواست خدمات  

کد: 13951125235306980

https://goo.gl/J3fAI8

، تهران , (اخبار رسمی): این سامانه باهدف ارائه خدمات حضوری راه اندازی شده و بیش از ۱۰۰ نیروی حرفه‌ای که روزانه در حال افزایش هستند برای کمک به شهروندان در حال ارائه سرویس هستند.

هوم سرویز در حوزه های نظافت، لوله کشی، برقکاری، نقاشی، قالیشویی و اسباب کشی در حال فعالیت می باشد.

هوم سرویز، اولین سامانه هوشمند و مطمئن درخواست خدمات در حال حاضر در حوزه های نظافت منزل، لوله کشی، برق کاری، نقاشی، تعمیرات و بازسازی، قالیشویی و اسباب کشی در حال فعالیت است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی «هوم سرویز»، اولین سامانه هوشمند و مطمئن درخواست خدمات، در حوزه ارائه خدمات حضوری از تیرماه 1395 فعالیت خود را آغاز کرد.

بر اساس این گزارش در این پایگاه اینترنتی بخش‌های متنوع و تازه‌ای قابل دسترسی است که امکاناتی از قبیل مرکز مشاوره و پشتیبانی تمامی خدمات شهروندی، دارای سرویس دهنده های با اخلاق حرفه‌ای و سابقه تایید شده، امکان جستجو و انتخاب سرویس دهنده ها در سریع ترین زمان، تضمین کیفیت خدمات ارائه شده و گارانتی تمام سرویس ها، قابلیت انتخاب سرویس دهنده با قیمت مد نظر شما و امکان ارائه سرویس در زمان مقرر و بدون تاخیر در اختیار  مخاطبان قرار گرفت.

رامین بابایی مدیرعامل این شرکت، با ابراز امیدواری به رفع خلاهای موجود گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این پایگاه اینترنتی ایجاد ارتباط میان مجموعه و تمامی خانواده‌های تهرانی بوده که برای ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت تحقق یافته است.

او ادامه داد: این وب‌سایت با تعریف دوباره خدمات در ایران با هدف ارتقاء سطح رضایت مشتریان و تغییر نگرش سنتی درخواست خدمت، با پاسخ گویی سریع، قیمت‌های شفاف و سرویس دهنده‌های تایید شده، آماده است تا ذهنیت جامعه را نسبت به خدمات و سرویس‌دهنده‌ها با ارائه سرویس‌های مطمئن و با کیفیت به مشتریان بهبود دهد ضمن آنکه این شرکت در حوزه‌های نظافت منزل، لوله کشی، برق کاری، نقاشی، تعمیرات و بازسازی، قالیشویی و اسباب کشی نیز فعال است.

وی همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این رونمایی به دنبال شفافیت بیشتر قیمت ها و افزایش سرویس دهنده‌های مورد اعتماد هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هوم سرویز

هوم سرویز اولین سامانه هوشمند درخواست خدمات حضوری به صورت یکپارچه، هوشمند و مطمئن در کشور می باشد، با گستره‌ای از خدمات متنوع برای تمام افراد خانواده و هر رده‌ی سنی که «یک خانواده خوشحال» را به ارمغان می آورد. «پاسخگویی سریع»، «کیفیت خدمات» و «امنیت» سه اصل اولیه است که هوم سرویز از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، سورپریزهای تازه ای برای خانواده های ایرانی داشته باشد. دامنه خدمات هوم سرویز تمامی خدمات قابل ارایه درب منزل اعم از تعمیرات ، خدمات فنی، بازسازی، نظافت، جابجایی ، فرهنگی و بهداشتی مراقبتی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]