اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951125235375256

راه‌اندازی فروشگاه تخصصی Redlight در ایران

تنها آقایان وارد شوند!

کد: 13951125235375256

https://goo.gl/XPvukL

، تهران , (اخبار رسمی): آیا موقع خرید محصولات زناشویی از داروخانه خجالت کشیده‌اید که فروشنده مقابل شما خانم بوده یا کلی مشتری دیگه هم در آن مکان حضور دارند و شما به‌خاطر پرسیدن درباره مشخصات کالای زناشویی در معذوریت باشید.

شعبه مرکزی “فروشگاه ردلایت” عرضه کننده محصولات زناشویی (تجریش – تندیس)

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی فروشگاه اینترنتی سفیدبرفی، تاکنون شده که برای خرید محصولات زناشویی مشکلی داشته باشید یا هنگام خرید این محصولات از داروخانه به‌خاطر ازدحام جمعیت یا اینکه متصدی فروش داروخانه یک خانم باشد و شما در معذوریت قرار بگیرد و نتوانید درباره محصول مدنظر خود اطلاعات تهیه کرده و آن را خریداری کنید.

بر اساس تحقیقات انجام شده از سوی پژوهشکده خانواده، بین ۶۰ تا ۷۰ درصد طلاق‌ها ناشی از مشکلات جنسی بوده و مهم‌ترین عامل اصلی بین زوجین همین مشکل است.

در همین راستا، برند Redlight، برای نخستین‌بار در ایران اقدام به تاسیس شعبات تخصصی فروشگاهی خود جهت فروش محصولات مخصوص  آقایان کرده که خرید کاندوم و باقی محصولات زناشویی از فروشگاه تخصصی ردلایت از این پس امکان‌پذیر شده است.

این بار در فروشگاه ردلایت «ورود بانوان محترم ممنوع» و فروشنده یک آقاست، بنابراین در فروشگاه ردلایت می‌توانید به راحتی و با کمال آرامش همه محصولات زناشویی از بهترین برندها را مشاهده، بررسی و سوال بپرسید و پس از اطلاع دقیق از کالای مورد نیاز، اقدام به خرید کنید.

بر پایه این گزارش، تمامی کالاها در این فروشگاه دارای مجوز بهداشت و برچسب اصالت هستند و با قیمتی ویژه و رقابتی به بازار عرضه می‌شوند ضمن آنکه به مناسبت افتتاحیه تمامی محصولات با تخفیف ۳۰ الی ۱۰درصدی روبه‌رو شده است.

لازم به ذکر است که برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توان به وب‌سایت اینترنتی این فروشگاه مراجعه کرده یا با شماره ۲۲۷۴۷۰۸۹ – ۸۸۵۲۵۲۸۸ تماس گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی سفیدبرفی

با تغییرات کوچک درکیفیت رابطه جنسی خود معجزات بزرگ در زندگی زناشویی تان ایجاد کنید. فروشگاه اینترنتی سفیدبرفی، عرضه کننده اینترنتی محصولات زناشویی و آرایشی - بهداشتی از بهترین برندها با بهترین کیفیت، می باشد. تمامی کالاهای عرضه شونده در سفیدبرفی دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه و وزارت بهداشت و درمان کشور می باشد که نشان از اصل بودن کالا دارد. محصولات عرضه شونده در سفیدبرفی شامل محصولات آرایشی و بهداشتی مانند نوار موبر SHIFEI، تمیزکننده جوشهای سرسیاه بینی، چانه و پیشانی شیفی، نوار بهداشتی Vuokkoset، محصولات زناشویی مانند کاندوم Redlight، مایع لوبریکانت مرطوب کننده Astroglide، ژل آمیزشی جنسی ارگانیک، ژل های شستشو دهنده بانوان Pure Intime، ژل های آمیزشی ایموشن، اسپری تاخیری Lidoca، از برندهای معتبر جهانی می باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی