اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951126235495119

گردهمایی بزرگ وبمستران

در 87دقیقه رشد خود را 30برابر کنید

کد: 13951126235495119

https://goo.gl/WeXCa3

، تهران , (اخبار رسمی): ۶ اسفندماه ۱۳۹۵ با سخنرانی‌حسن ابوطالبی و کسری رفالیان گردهمایی بزرگ سالانه وبمستران برگزار می‌شود.

وان کلیک اولین مرجع آموزش وبمستری

فرمول فروش انتهای اسفند به شما کمک می کند سال خوبی را به پایان ببرید این فرمول فروش شما تا ۲۶ درصد می تواند افزایش پیدا کند در ضمن کلیه محصولات وان کلیک در محل همایش با ۴۵ درصد تخفیف به فروش می روند

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی وان کلیک،مانند هر سال، محصول جامع آموزشی ویژه سال جدید آماده شد.

بر اساس این گزارش، فاتحان مجموعه آموزش‌های سالانه وان کلیک است که علاوه بر آموزش ترفند های حرفه ای و جدید به شما کمک می کند در سال جدید خط فکری مشخص و برنامه منسجم تری داشته باشید و به راحتی از رقبا و حریفان خود پیش بیافتید.

بر پایه این اطلاع، سرفصل های فاتحان ۹۶ در دسته های، استارت آپ در ایران (موانع و فرصت‌ها)، حرکت برخلاف جهت رودخانه،کشف استعداد و توانایی اصلی، کسب درآمد از استعدادمان  و چطور در ۳۰ دقیقه فروش را ۳۳ برابر کنیم آورده شده است.

همچنین دیگر بخش ها بدین شرح است:چطور در ۳۰ دقیقه سیستم کامل تبلیغات راه اندازی کنیم،چطور در ۲۷ دقیقه رشد کسب و کار را ۳۲ برابر کنیم.

بخش‌های این گردهمایی هم، فاتحان ۹۶،اعلام نتیجه مسابقه سایت برتر،جایزه تاج طلای سال،پنل گفت و گو با وبمستر موفق و پولساز،پذیرایی و فرصت شبکه سازی و پنل عکس ویژه وان کلیک است.

قابل ذکر است که زمان برگزاری، جمعه ۶ اسفندماه ۱۳۹۵ ساعت ۹.۳۰ تا ۱۴.۳۰ است و در این رویداد سخنرانی‌های اصلی توسط حسن ابوطالبی و  کسری رفالیان انجام می‌شود. 

گفتنی است هزینه شرکت در گردهمایی ۹۷ هزارتومان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وان کلیک

اولین مرجع آموزش وبمستری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش