اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951201237275418

همایش رهبران عالی تجارت نوین با حمایت ادنگاه

کد: 13951201237275418

https://goo.gl/Mtxtev

، تهران , (اخبار رسمی): همایش بزرگ رهبران عالی تجارت نوین، با حمایت شبکه تبلیغات ادنگاه و در جهت گسترش ارتباط میان مدیران برتر ایران، پنجم اسفند ماه در سالن همایش های لغتنامه دهخدا برگزار می شود.

همایش رهبران عالی تجارت نوین با حمایت ادنگاه

علاقمندان می ­توانند با استفاده از کد adnegah هنگام خرید بلیت از 55 درصد تخفیف برای جایگاه VIP بهرمند شوند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شبکه تبلیغات ادنگاه، برگزارکنندگان همایش با دعوت از مدیران مشاغل، کارآفرینان، صاحبان کسب و کارهای نوپا و استارت­اپ­ ها، بازاریان، فروشندگان و دانشجویان شاخه­ های بازاریابی تلاش می ­کنند تا آخرین تجربیات و دانش خود را در حوزه تجارت الکترونیک و دیجیتال مارکتینگ با اهالی و مشتاقان این حوزه در میان بگذارند.

یکی از اساسی ترین دغدغه های کارآفرینان و مدیران بنگاه های اقتصادی کوچک و بزرگ و همچنین کسب و کار­های نوپا تولید با کیفیت، ‌ارائه خدمات مناسب،‌ بازاریابی اصولی و در نهایت افزایش فروش است.

بر این اساس می­ توان اذعان داشت که همایش موفقان که با نام رهبران عالی تجارت نوین برگزار می­ شد مکان مناسبی است تا مدیران ارشد کسب و کارهای مدرن و موفق از تجربیات قابل لمس سخنرانان در جهت رونق بنگاه ها و توسعه اقتصادی کشور استفاده کنند.

از جمله ویژگی های این همایش می توان به تعاملی بودن، استاندارد سطح برگزاری، بالابودن سطح علمی و تجربی سخنرانان، ارائه راهکارهای نوین فروش، بازتعریف اخلاق­ مداری و الگوهای نوین مشتری­ نوازی، امکان برگزاری جلسه مشاوره تخصصی اقتصادی توسط اساتید پس از کنفرانس، ارائه گواهینامه از آکادمی ANCCP یا  IQS، اعطای مدرک آموزشی معتبر از باشگاه موفقان، مراسم تقدیر از مدیران و کارآفرینان برتر استان و پذیرایی دو میان وعده First Class اشاره کرد.

سخنرانان این همایش عبارتند از مهدی جبرائیلی دبیرکل جامعه مدیران کارآفرینان حرفه ای اروپا و آسیا؛ احمدرضا نخجوانی مدیرعامل شاتل؛ مجید کثیری­ فر، مدیرعامل اخبار رسمی؛ شایان شلیله، مدیرعامل شرکت اینتورک؛ حمیدرضا اسماعیل­‌خو، ریاست هیات مدیره شکرت درینه؛ نازنین دانشور، مدیرعامل تخفیفان؛ احسان خواجوی، بنیانگذار آکادمی دیجیتال مارکتینگ گرشا و مجید حقیقی، بنیانگذار باشگاه موفقان که به ­عنوان دیگر اساتید به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

این شرکت در­جهت حمایت از گسترش دانش­ های نوین و انتقال تجربیات مدیران موفق حوزه کسب و کار اینترنتی در کشور و به عنوان یکی از مهم‌ترین شبکه ‌های تبلیغات اینترنتی ایران، از حامیان برجسته این همایش است. از همین رو علاقمندان می ­توانند با استفاده از کد adnegah هنگام خرید بلیت همایش، از 55 درصد تخفیف برای جایگاه VIP بهرمند شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شبکه تبلیغات ادنگاه

ادنگاه یک شبکه تبلیغات اینترنتی هوشمند بر پایه پرداخت به ازای کلیک (CPC) است که با رویکردهای جدیدی وارد بازار تبلیغات اینترنتی ایران شده و می‌تواند با روش‌های نوین تبلیغات آنلاین به توسعه کسب و کار شما کمک کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]