اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951201237406934

در یک نظر سنجی مردمی

محمدرضا گلزار موفق‌ترین چهره تبلیغاتی ایران شد

کد: 13951201237406934

https://goo.gl/B86Exk

، تهران , (اخبار رسمی): «دنیای تبلیغات، رسانه تبلیغات و برند» با برگزاری یک نظرسنجی مردمی موفق ترین چهره تبلیغاتی کشور را معرفی کرد.

موفق ترین چهره های تبلیغاتی ایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از «دنیای تبلیغات، رسانه تبلیغات و برند»، این روزها با بازتر شدن فضاهای اجتماعی و جدی‌تر شدن فضای رقابت، استفاده از چهره های تبلیغاتی نیز گسترش یافته و هر روز شاهد همکاری یکی از چهره های تلویزیونی، سینمایی یا ورزشی با یکی از برندها هستیم که در برخی موارد موفق و در برخی موارد حتی این همکاری ناخوشایند است.

از بیش از ۴۰ مورد همکاری برندها با چهره های تبلیغاتی طی سال های اخیر، کارشناسان دنیای تبلیغات پس از بررسی های مختلف تعدادی از آنها که به لحاظ چهره ، برند و  نوع تبلیغات متفاوت تر بوده اند را انتخاب کرده اند تا مخاطبان، نظر بدهند موفق ترین همکاری مربوط به کدام چهره و برند بوده است. در برخی موارد یک چهره با چند برند همکاری داشته یا برخی برند ها با چند چهره که از میان آنها هم تنها یک مورد انتخاب شده است.

چهره های تبلیغاتی شرکت کرده در این نظرسنجی شامل بهرام رادان«نوین چرم»، بهنوش بختیاری«پاندورا»، جمشید مشایخی«اُ جنرال»، حسین رضا زاده«آب واتا»، رضا یزدانی«نوین چرم»، سیروان خسروی«AXE»، شهاب حسینی«آقای فرش»، علی دایی«مجتمع الماس»، محمدرضا گلزار«ایکات» و مهران مدیری«چای عرفان» می‌شوند.

پس از اعلام عمومی نظرسنجی و استقبال چشم‌گیر مخاطبین رسانه تخصصی تبلیغات و برند، با ۲۴ هزار و 605 رای، نظرسنجی به پایان رسید که بر همین اساس از مجموع آرای اخذ شده به ترتیب محمدرضا گلزار«ایکات» با ۴۱درصد؛ بهرام رادان«نوین چرم» ۱۳درصد؛ سیروان خسروی«AXE» با 12درصد؛ بهنوش بختیاری«پاندورا» با ۸درصد؛ شهاب حسینی«آقای فرش» با ۷درصد؛ جمشید مشایخی«اُ جنرال» با ۶درصد؛ مهران مدیری«چای عرفان» با ۴درصد؛ علی دایی«مجتمع الماس» با 4درصد؛ حسین رضازاده«آب واتا» با 3درصد و رضا یزدانی«نوین چرم» با ۲درصد آرا را به خود اختصاص دادند.

بر اساس این گزارش، به این ترتیب از نظر مردم، محمدرضا گلزار به عنوان موفق‌ترین چهره تبلیغاتی ایران شناخته شد.

لازم به ذکر است دنیای تبلیغات برترین و پر مخاطب ترین رسانه تخصصی تحلیلی- خبری تبلیغات و برند ایران است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دنیای تبلیغات، رسانه تبلیغات و برند

سایت دنیای تبلیغات در حال حاضر تنها پایگاه رسمی خبری-تحلیلی تبلیغات، بازاریابی و برند ایران است. دنیای تبلیغات به انتشار اخبار، نقد، تحلیل و بررسی وقایع تبلیغاتی و بازاریابی کشور می پردازد و در این خصوص با تیمی متشکل از افراد متخصص این حوزه در کشور با بسیاری از بنگاههای اقتصادی به طرق مختلف همکاری می نماید که محتواهای تولید شده در دنیای تبلیغات در بسیاری از خبرگزاری های کشور باز نشر می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]