اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951202237466884

مزایای استفاده از برد هوشمند در ارائه‌ها و جلسات

کد: 13951202237466884

https://goo.gl/GHhvEz

، لاهیجان , (اخبار رسمی): اگر در خانواده‌تان دانش‌آموز دارید احتمالاً اسم برد هوشمند به گوش‌تان خورده است، در ایران مزایای استفاده از برد هوشمند در مراکز آموزشی تقریبا اثبات شده. ولی چرا ما فکر می‌کنیم بردهای هوشمند یکی از ابزارهای حیاتی در کسب و کار هستند.

سالن همایش پارک علم و فناوری گیلان، جلسه دیرین دیرین در گیلان

تعاملی بودن برد هوشمند به راحتی می‌تواند یک جلسه عادی را به جلسه‌ای کاربردی و نتیجه بخش تبدیل کند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از ارژنگ سامانه ایرانیان، اگر در خانواده‌تان دانش‌آموز دارید احتمالاً اسم برد هوشمند به گوش‌تان خورده است، چون در ایران مزایای استفاده از برد هوشمند در مراکز آموزشی تقریبا اثبات شده و به ابزار کمک‌آموزشی جدی‌ای تبدیل شده است. ولی چرا ما فکر می‌کنیم  بردهای هوشمند یکی از ابزارهای حیاتی در کسب و کار هستند؟ مزایای استفاده از تخته‌های هوشمند در جلسات چیست.

مزایای استفاده از برد هوشمند در ارائه‌ها و جلسات

بزرگ‌ترین مزیت استفاده از برد هوشمند، مزیت تعاملی بودن آن است که به راحتی می‌تواند یک جلسه عادی را به جلسه‌ای کاربردی، تعاملی و نتیجه بخش تبدیل کند. جلسات در گذشته به‌صورت یک طرفه برگزار می‌شد و یک نفر به عنوان ارائه کننده و مابقی به عنوان شنونده در جلسه حضور داشتند ولی امروزه با رشد تعاملات در کسب و کارها و تغییر شیوه‌های برگزاری جلسات و نیاز به مشارکت حضار در جلسات، بیش از پیش وجود ابزاری که امکان برگزاری جلسات تعاملی و چند نفره را به کسب‌وکارها ارائه کند احساس می‌شود.

بردهای هوشمند علاوه بر امکانات پایه‌ای مثل نمایش اسلایدها، تصاویر، ویدئوها و … امکان بحث، تبادل نظر، نوشتن یا رسم کردن بر روی فایل مورد بحث، استفاده از نرم‌افزارهای مختلف با استفاده از دست یا قلم و … را به برگزارکنندگان و حضار در جلسه می‌دهند.

همچنین قابلیت چندکاربره بودن برد هوشمند این امکان را به شرکت‌کنندگان در جلسه می‌دهد تا دو نفر یا بیشتر،  نظرات موردنظر خود را بر روی برد بنویسند.

شاید بارها پیش آمده که به کسب‌وکاری برای مشاهده پیش‌نمایش طراحی کاتالوگ، طراحی سایت، نمونه اپلیکیشن، نقشه اولیه، تصویر، ویدئو و … مراجعه کنید، چطور این پیش‌نمایش را مشاهده کردید؟ در بهترین حالت شرکت مورد نظر این امکان را برای شما فراهم کرده بود که در دو مانیتور تصویر نمایش داده شود یا خیلی پیشرفته‌تر با استفاده از یک ویدئو پرژکتور محتوای مورد نظر را به شما نشان می‌دهد، ولی وقتی بحث اعمال نظر و تغییرات به میان آمد چطور؟

با استفاده از برد هوشمند به راحتی مشتری می‌تواند تغییرات مد نظر خود را بر روی پیش‌نمایش رسم کند و شما در انتها یک نسخه از فایل را خروجی گرفته و تغییرات مورد نظر مشتری را بر روی آن اعمال می‌کنید.

این‌ها بخشی از کاربردهای برد هوشمند در جلسات و ارائه‌ها بود، شما می‌توانید از این ابزار مدرن برای رفع بسیاری دیگر از نیازهای کسب‌وکارتان بهره‌ببرید.

اگر نیاز به راهنمایی مشاوران ما دارید، تلفن ۴۲۹۴۹-۰۱۳ در اختیار شما است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ارژنگ سامانه ایرانیان

ما در تاریخ 27 خرداد 1395 با اشتراک منابع و امتیازات دو مجموعه کانون آگهی و تبلیغاتی ارژنگ ایرانیان و شرکت آروین سامانه پرداد که سال‌ها در حوزه‌های برندینگ، ارتقای سطح فروش، دیجیتال مارکتینگ و هوشمند سازی فعال بوده‌اند، به گروه شرکت‌های ارژنگ پیوستیم و با ثبت شرکت ارژنگ سامانه ایرانیان در حال حاضر در حوزه‌های هوشمند سازی و دیجیتال مارکتینگ در حال خدمت‌رسانی به مشتریانمان هستیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]