اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951208239427054

وزیر دادگستری از «دیدی‌بود» بازدید کرد

کد: 13951208239427054

https://goo.gl/8Q1Q5D

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با آغاز فعالیت شبکه اجتماعی «دیدی‌بود»، وزیر دادگستری از ساختمان مجموعه«دیدی‌لند» بازدید کرد و با فعالیت‌ بخش‌های مختلف این مجموعه آشنا شد.

بازدید حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی وزیر محترم دادگستری از دیدی بود

وزیر محترم دادگستری ضمن خشنودی از شروع فعالیت این مجموعه، تدوام فعالیت آن را سرآغازی بر توسعه تجارت الکترونیک و شفاف سازی هرچه بیشتر فضای کسب و کار دانستند.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت «دیدی‌بود»، در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف «دیدی‌بود» با پرسنل این شرکت دیدار و از نزدیک با فعالیت‌های آن آشنا شد.

پورمحمدی با ابراز خشنودی از شروع فعالیت این مجموعه، تدوام فعالیت آن را سرآغازی بر توسعه تجارت الکترونیک و شفاف‌سازی هرچه بیشتر فضای کسب‌وکار دانسته و آغاز این فعالیت را از سوی یک شرکت خصوصی حرکت قابل تقدیری عنوان کرد.

لازم به ذکر است که این بازدید در روز یکشنبه هشتم اسفندماه 1395، همزمان با آغاز فعالیت بستر تجارت اجتماعی «دیدی‌بود» به میزبانی حبیب ابوقداره مدیرعامل شرکت شبکه زیرساخت تجارت ویرا آزما و جمعی از مدیران عالی رتبه این شرکت بود.

همچنین در این دیدار امیر اکبر غفرالهی رییس هیات مدیره بانک حکمت ایرانیان، وزیر دادگستری را در این بازدید همراهی کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیدی بود

دیدی بود یک پلت فرم تجارت اجتماعی است ، یک هسته مرکزی با خیل عظیمی از ذینفعان مختلف. در واقع کارکرد دیدی بود ایجاد زیرساخت و بستر مناسب در راستای گردآوری برندها ، خدمات و عرضه آن به کاربران در یک فضای مجازی کسب وکار است.«بستر تجارت اجتماعی دیدی بود» ، برند تجاری شرکت ویرا آزما است که با حمایت مالی بانک حکمت ایرانیان به عنوان نوع توسعه یافته ای از بستر های اجتماعی دنیا در سال 1393 فعالیت خود را آغاز نموده و در ادامه روند خود در سال 1395 با حضور مستقیم برند ها در کنار جامعه مشتریان و سایر عناصر بازار گسترش یافته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]