اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951209239515458

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی در جمع شرکای اجتماعی:

هدفگذاری سازمان تامین اجتماعی خدمات غیرحضوری است

کد: 13951209239515458

https://goo.gl/P0Ijf9

، (اخبار رسمی): هفدهمین نشست راهبردی شرکای اجتماعی با حضور معاونین فنی ودرآمد و فرهنگی سازمان تامین اجتماعی و اجتماعی و جمعی از شرکای اجتماعی این سازمان با هدف تقویت تعامل طرفین و بررسی دیدگاههای کارفرمایان برگزار شد.

هدفگذاری سازمان تامین اجتماعی خدمات غیرحضوری است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمدحسن زدا در این جلسه با تاکید بر بهره گیری از  نظرات شرکای اجتماعی در این سازمان گفت: از دیدگاههای کارفرمایان به عنوان یکی از صاحبان اصلی این سازمان استقبال می کنیم.

وی با بیان اینکه درخواست های کارفرمایان در خصوص دفاتر قانونی و بازرسی و هیئت های تشخیص مطالبات اخذ شد، افزود: در این بررسی ها ضمن توجه به آرای کارفرمایان، بر قانونمداری تاکید می شود.
معاون فنی ودرآمد سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: در 3سال گذشته هیچ بخشنامه ای از سوی این معاونت صادر نشده مگر اینکه پاراف حوزه حقوقی را همراه داشته باشد.
زدا با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی مفتخر است دارای برنامه راهبردی شده است، گفت: حوزه فنی و درآمد این سازمان نیز دارای برنامه راهبردی و عملیاتی است.
وی  با بیان اینکه هدفگذاری سازمان تامین اجتماعی ارائه خدمات به صورت غیرحضوری است، افزود: الکترونیکی کردن، خدمات را تسهیل و تسریع می سازد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی نیز در این جلسه، با بیان اینکه امروز هفدهمین جلسه شرکای اجتماعی که از 18 ماه پیش آغاز شد، است، گفت: در این جلسه به فعالیت های حوزه فنی ودرآمد این سازمان درزمینه بهبود فضای کسب و کار پرداخته می شود.
دکتر منصور اعتصامی به آیات قرآن کریم در خصوص کسب روزی حلال نیز اشاره کرد و افزود: در نظام اسلامی منابع باید عادلانه توزیع شود.
وی توجه به سرمایه های انسانی و اجتماعی، تلاش و کوشش، پرهیز از هدررفت منابع و توجه به فرصت هایی که تاکنون از آنها غافل شده ایم را در راه کسب روزی حلال موثر اعلام کرد.
در ادامه این جلسه، کارفرمایان به ارائه دیدگاه های خود پرداختند.
مهاجر، دبیر کل کنفدراسیون صنعت ایران در این جلسه گفت: سازمان تامین اجتماعی اقدامات خوبی در سالهای اخیر انجام داده است.
وی خواستار آموزش بیشتر کارکنان شعب  و تقویت حاکمیت قانون بر روابط شد.
نجفی منش، رئیس کمیسیون تسهیل کسب و کار اتاق بازگانی تهران در این جلسه با بیان اینکه اشتغال و امنیت سرمایه گذاری به یکدیگر مرتبط هستند، اظهار امیدواری کرد فضای اقتصادی کشور بهبود پیدا کند.
وی افزود: قانون سازمان تامین اجتماعی در سال 54 تصویب شده و احتیاج به بازنگری دارد.
عطاردیان، نائب رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی ایران در این جلسه گفت: کارفرمایان شریک سازمان تامین اجتماعی هستند.
وی افزود: نماینده سازمان تامین اجتماعی نیز باید در هیات های وزارت کار حاضر باشد.
سیفی، عضو هیات مدیره کانون عالی کارفرمایان نیز در این جلسه گفت: کارفرمایان تا زمانی که در کنار سازمان تامین اجتماعی باشند، این سازمان موفق است.
وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی به اندازه دو سه وزارتخانه دولتی بزرگ است، افزود: این سازمان نیاز به بهبود فرایندها دارد.
مروج حسینی، دبیر کل کانون عالی کارفرمایان ایران در این جلسه، کارگران و کارفرمایان را مشتریان و سهامداران سازمان تامین اجتماعی دانست و گفت: تکریم و توجه به خواسته های آنها باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
مصطفایی، مدیر برنامه ریزی اتاق تعاون ایران نیز در این برنامه با بیان اینکه ساختار تعاون متفاوت از صنوف است، بر آشنایی کارکنان شعب از این ساختار تاکید کرد.
وی از اجرای قانون بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب توسط سازمان تامین اجتماعی تشکرکرد.
دهقان کیا، عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان تهران نیز در این جلسه با بیان اینکه بازنشستگان، مستمری ودرمان را از سازمان تامین اجتماعی دریافت می کنند، گفت: مستمری بگیران همواره از حفظ منافع این سازمان حمایت می کنند.
موسی بیات، رئیس مجمع مدیران منابع انسانی استان مرکزی نیز در این جلسه بر همکاری سازمان تامین اجتماعی با شرکای اجتماعی تاکید کرد.
وی خواستار بازنگری برخی بخشنامه ها با حضور کارفرمایان شد.
احمدی، معاون اجرایی اتاق اصناف تهران گفت: نمایندگان سازمان تامین اجتماعی باید در هیئت های حل اختلاف وزارت کار حضور داشته باشند.
وی خواستار اخذ نظرات از تولیدکنندگان از سوی سازمان تامین اجتماعی در برنامه ریزی ها شد.
شوکت، عضو هیات امنای سازمان تامین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: سازمان تامین اجتماعی باید به سوی کارآمدی و جلب رضایت مشتریان حرکت کند.
وی تصریح کرد: اعتماد به شرکای اجتماعی باید تقویت شود.
صادقی، رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری کشورنیز در این جلسه گفت: سازمان تامین اجتماعی یک سیستم کارآمد است که ماهانه 5هزار میلیارد تومان هزینه می کند.
وی افزود: تامین اجتماعی منفعت جمعی کارگران و کارفرمایان است و همه باید به فکر آن باشیم.
صادقی هدف مشترک ذینفعان سازمان تامین اجتماعی را حفظ  و تقویت اعتماد سازی میان شرکای اجتماعی و این سازمان عنوان کرد.
خالقی، نماینده خانه صنعت و معدن در این جلسه خواستار معرفی بیشتر طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب شد.
جعفری، نماینده اتاق بازرگانی تهران در این جلسه به بررسی مسائل پبش روی سازمان تامین اجتماعی پرداخت و گفت: این مسائل با تعامل طرفین برطرف می شود.
محمد محمدی، مشاور معاون فنی ودرآمد سازمان تامین اجتماعی به تبیین شرایط بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب اشاره کرد و گفت: کارفرمایانی که به علت های غیرارادی قادر به پرداخت حق بیمه نشده اند می توانند با مراجعه به شعب این سازمان درخواست خود را ارائه کنند.
وی افزود: کارفرمایان تولیدی، صنعتی، صنفی و خدماتی واجد شرایط می توانند از مزایای این طرح استفاده کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان تامین اجتماعی

سازمان تأمین اجتماعی دارای وظایف عمده در دو بخش بیمه ای و درمانی می باشد که برای اجرای وظایف خود دارای تشکیلات مرکزی و واحدها، شعب و نمایندگی‌هاو مراکز درمانی و بیمارستانی ،کلینیک ،پلی کلینیک و دی کلینیک در تهران و شهرستانها می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه