اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951209239715699

برای اولین بار در استان خوزستان

کانون اصلاح و تربیت اهواز صاحب مدرسه شد

کد: 13951209239715699

https://goo.gl/0VeaYP

، تهران , (اخبار رسمی): معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: مدرسه «تربیت» به عنوان اولین واحد آموزشگاهی در استان خوزستان، در کانون اصلاح و تربیت اهواز افتتاح شد.

کانون اصلاح و تربیت اهواز صاحب مدرسه شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان خوزستان، حرج چلداوی اظهارکرد: این مدرسه دارای سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم است و کادر و ساعات آموزشی آن توسط آموزش و پرورش تامین می شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان خوزستان با اشاره به اینکه آموزش از نیازهای اساسی افراد در جامعه است، افزود: تلاش برای پوشش تحصیلی به صورت صد در صدی، از رسالت های اصلی آموزش و پرورش است و هیچکس در استان نباید از نعمت سواد و ادامه تحصیل محروم شود.

وی با تاکید بر اینکه چشم اندازی که برای اولین واحد آموزشی در کانون تعلیم و تربیت اهواز ترسیم شده، چشم انداز وسیعی است، تصریح کرد: این واحد آموزشی با همکاری سازمان نوسازی و خیرین مدرسه ساز در آینده ای نزدیک به یک مدرسه شش کلاسه با امکانات مورد نیاز تبدیل می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه