اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951209239846094

رونمایی از وب سایت جدید ترندمیکرو

کد: 13951209239846094

https://goo.gl/fcrGw2

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت امنیتی ترندمیکرو که از شرکتهای پیشرو و با سابقه عرضه کننده سرویسهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس در دنیا می باشد ، نسخه جدید وب سایت خود را رونمایی کرد .

ترندمیکرو Trend Micro

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت دورانتاش ، کمپانی امنیتی ترندمیکرو نسخه جدید وب سایتش را رونمایی کرد .

ترندمیکرو که در برخی کشورها با نام پی سی سیلین نیز شناخته می شود ، یکی از شرکتهای مطرح و پیشرو حوزه امنیت سایبری و ارائه دهنده نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و مراکز داده فیزیکی ، مجازی و کلود می باشد .

براساس آمار اعلام شده توسط این شرکت ژاپنی ، بیش از 500 هزار شرکت مشتری محصولات و سرویسهای ترندمیکرو هستند و بسیاری از غولهای فناوری دنیا از جمله شرکتهای Cisco , VMvware , IBM , Amazon , HP و DELL از جمله شرکای استراتژیک ترندمیکرو می باشند .

ترندمیکرو هر چند یک برند شناخته شده و معتبر در حوزه امنیت سایبری محسوب می شود ولی در تستها و وب سایتهای بسیاری نیز همواره جزء 3 برند برتر آنتی ویروس معرفی شده که میتوان به گزارشات NSS Labs , AVC , AV-TEST , IDC , Gartner EPP , ForesterWave اشاره نمود .

ترندمیکرو در ایران :

محصولات ترندمیکرو از سال 2009 میلادی ( 1388 شمسی ) تحت پشتیبانی و گارانتی اصالت لایسنس شرکت دورانتاش در ایران ارائه می شود و هم اکنون طیف وسیعی از کاربران خانگی و شرکتهای ایرانی که نیازمند امنیت مناسب و قابل اطمینان تر هستند از محصولات و سرویسهای این شرکت استفاده میکنند .

از جمله محصولات خانگی ترندمیکرو میتوان به آنتی ویروس ، اینترنت سکیوریتی ، ماگزیمم سکیوریتی ( مالتی دیوایس ) ، موبایل سکیوریتی ، مدیریت پسوردها ( DirectPass ) و فضای ذخیره سازی امن ( SafeSync ) ، اشاره کرد .

از جمله آنتی ویروسها و محصولات تحت شبکه و سازمانی ترندمیکرو نیز میتوان به آنتی ویروسهای رده WFBS ، OfficeScan XGen , DLP , Hosted Security , Email Security , InterScan اشاره کرد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]