اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951212241015699

مدیرعامل صنایع آموزشی وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد

تولید 3 هزار قلم وسایل آموزشی در شرکت صنایع آموزشی

کد: 13951212241015699

https://goo.gl/jQ5lyf

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت صنایع آموزشی وابسته به ذخیره فرهنگیان گفت: تولید 3هزار قلم از انواع وسایل آموزشی، تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی در شرکت صنایع آموزشی تولید می شود.

تولید 3 هزار قلم وسایل آموزشی در شرکت صنایع آموزشی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، محمود معصومی اظهارکرد: مجموعه کارگاه های صنایع آموزشی از سال 1354 با هدف طراحی، تولید و تأمین وسایل آموزشی، تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی تأسیس شد و در حال حاضر 3 هزار قلم از انواع وسایل وکالاهای آموزشی، آزمایشگاهی و کارگاهی دراین شرکت تولید و تأمین می شود.

معصومی افزود: این مجموعه با دارابودن بیش از 15 کارگاه تولیدی در داخل شرکت و استفاده از امکانات تولیدکنندگان خارج از شرکت اقدام به تهیه، تولید و تأمین وسایل آموزشی و تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی موردنیاز وزارت آموزش وپرورش می کند.

مدیرعامل شرکت صنایع آموزشی وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان تصریح کرد: تهیه، تولید و تأمین وسایل آموزشی و تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی براساس استانداردهای تعیین شده از سوی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش، آموزش نحوه کاربری تجهیزات و وسایل مذکور به کاربران این تجهیزات که عمدتاً معلمین، دانش آموزان و اساتید و دبیران هستند، استفاده از مواد اولیه و امکانات داخلی و همچنین استفاده از شرکت های دانش بنیان از جمله تعهدات این شرکت است.

وی گفت: 95 درصد، مواد اولیه موردنیاز از داخل کشور تأمین می شود و در این راستا از طرح ها و نوآوری های معلمین،  نه تنها استقبال می کنیم، بلکه آن ها را تشویق نیز خواهیم کرد.

معصومی شرکت صنایع آموزشی را دارای دو شرکت زیرمجموعه دانست و افزود: در شرکت تجهیزات مدارس ایران، انواع مبلمان کلاسی، اعم از میز، نیمکت، فایل ، کمد و تجهیزات آزمایشگاهی تولید می شود و شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی، وظیفه پشتیبانی سیستم های نرم افزاری و طراحی محتواهای آموزشی برای مقاطع مختلف تحصیلی را برعهده دارد.

مدیرعامل شرکت صنایع آموزشی وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان خاطرنشان کرد: سهام شرکت صنایع آموزشی و شرکت های وابسته به آن متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان است و حجم فروش تولیدات آن سالانه حدود 60 میلیارد تومان است، و سود حاصله آن به صندوق ذخیره فرهنگیان واریز می شود

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش