اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951215241576468

در فرهنگسرای ارسباران انجام شد

معرفی برگزیدگان سومین سوگواره عکس خط سوم

کد: 13951215241576468

https://goo.gl/Hj5NNI

، تهران , (اخبار رسمی): در مراسمی که روز جمعه سیزدهم اسفند در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد، ضمن برپایی نمایشگاهی از آثار راه یافته به سومین سوگواره عکس عاشورایی خط سوم، برگزیدگان دو بخش عکاسی با دوربین و موبایل نیز معرفی و جوایز آنها اهدا شد.

برگزیدگان سومین سوگواره عکس خط سوم مشخص شدند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی خط نو، در ابتدای این مراسم که با رونمایی از کتاب سوگواره همراه بود، سیدحسین دعایی رئیس شورای سیاست‌گذاری سوگواره عکس عاشورایی خط سوم در سخنانی از اهداف بلندمدت برگزارکنندگان این سوگواره گفت و افزود: برنامه ما این است که بتوانیم سوگواره عکس خط سوم را توسعه داده و سایر بخش‌های هنری را هم به آن بیافزاییم تا بتوانیم در آینده سوگواره "خط سوم" را برگزار کنیم.

به گفته وی ،اضافه شدن بخش عکس‌های موبایلی به سوگواره سوم و همچنین افزایش مهلت شرکت در سوگواره تا پایان ماه صفر و توجه ویژه به عکاسی پیاده‌روی اربعین، در همین راستا انجام شده است.

در ادامه مراسم، کلیپی از روند برگزاری دو دوره گذشته سوگواره و گزیده‌ای از سخنان آیت‌الله سید حسن خمینی در دومین سوگواره پخش شد و محسن عبدوس به شعرخوانی در باب قیام امام حسین و شهادت حضرت زهرا پرداخت.

سیدمجتبی دعایی، دبیر سومین سوگواره عکس عاشورایی خط سوم دیگر سخنران این مراسم بود.

او نیز ابتدا به اضافه شدن بخش عکس‌های موبایلی به سوگواره سوم اشاره کرد و گفت: این روزها در جامعه با پدیده‌ای مواجه هستیم به نام پرواز موبایل‌ها که متأسفانه در اغلب مراسم‌ها شاهد آن هستیم و ما با افزودن بخش عکس‌های موبایلی به سوگواره، خواستیم این پدیده نوظهور و همگانی را هدفمند کنیم و از افراد بخواهیم که با توجهی ویژه از رویدادهای محرم و صفر عکاسی کنند.

دبیر این سوگواره در ادامه افزود: در مجموع 1072 اثر از 255 شرکت‌کننده به دبیرخانه سوگواره ارسال شد که 233 شرکت‌کننده با 984 اثر در بخش عکاسی با دوربین و 22 شرکت‌کننده با 88 اثر در بخش عکاسی با موبایل شرکت کردند.

به گفته دعایی، شرکت‌کنندگان از 29 استان کشور بوده‌اند و استان‌های تهران، اصفهان و خراسان رضوی بیشترین شرکت‌کننده را داشته‌اند و در مجموع 35 درصد کل شرکت‌کنندگان از این سه استان بوده‌اند.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی، نماینده ولی فقیه و مدیرمسئول روزنامه اطلاعات پشت تریبون قرار گرفت و ضمن تشکر و قدردانی از برگزار کنندگان این مراسم، برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

بخش پایانی این مراسم به اعلام نفرات برتر و اهدای جوایز برگزیدگان اختصاص داشت. در بخش عکاسی با دوربین، «معین مطلق» از گرگان، منوچهر حیدریان از کاشان و سیدمحمد صادق حسینی از شیراز، اول تا سوم شدند.

همچنین در این بخش، عکس‌های سید امیر مرتضوی، امیرحسین کمالی، سیدعلی حسینی‌فر و محمودرضا معینی‌فر از سوی هیئت داوران به‌عنوان عکس‌های شایسته تقدیر معرفی شدند.

در بخش عکاسی با موبایل نیز مجموعه عکس‌های امیر قیومی از لار و عکس‌های «رحیم افشاری» از تربت حیدریه و پیام صفری از اراک به ترتیب حائز مقام‌های اول تا سوم شدند.

گفتنی است نمایشگاهی که از روز گذشته از کلیه آثار راه یافته به سوگواره عکس عاشورایی خط سوم در گالری‌های دو و سه فرهنگسرای ارسباران برپا شده تا بیستم اسفند، هر روز از ساعت 10 تا 19 پذیرای علاقه‌مندان است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خط نو

شرکت خط نوآوران پارسه فعالیت خود را از سال 1386 تحت‌ عنوان کانون تبلیغاتی «خط نو» آغاز کرد. این کانون تبلیغاتی در سال 1389 به «شرکت خط نوآوران پارسه» تبدیل شد و فعالیت‌های خود را در عرصه‌های مختلف تبلیغات گسترش داد. «خط نو» خدمات خود را در حوزه‌هایی همچون تبلیغات محیطی، ساخت و پخش تیزرهای تبلیغاتی، طراحی و چاپ و خدمات مشاوره‌ای در حوزه CRM ارائه می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

رسانه‌ها | هنرهای تجسمی