اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951217242566278

نخستین شماره دنیای اقتصاد ویژه غرب تهران منتشر شد

کد: 13951217242566278

https://goo.gl/BZHSBf

، تهران , (اخبار رسمی): هدف این روزنامه تخصصی انعکاس فعالیت‌های متنوع اقتصادی در تولید و عرضه محصولات مختلف و همچنین انعکاس اخبار و دیدگاه‌های تولیدکنندگان، فعالان اقتصادی و صاحبان و مدیران فروشگاه‌های بزرگ مستقر در منطقه است.

دنیای اقتصاد ویژه غرب تهران منتشر شد.

منطقه اقتصادی و صنعتی جاده مخصوص و فعالیت هایی که در آن انجام می شود باید از طریق رسانه به مخاطب منتقل شود.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شبکه پذیرش آگهی، هدف این روزنامه تخصصی انعکاس فعالیت‌های متنوع اقتصادی در تولید و عرضه محصولات مختلف و همچنین انعکاس اخبار و دیدگاه‌های تولیدکنندگان، فعالان اقتصادی و صاحبان و مدیران فروشگاه‌های بزرگ مستقر در منطقه است.

دست اندرکاران این روزنامه معتقدند که این روزنامه تخصصی و پر مخاطب، می‌تواند نقش موثر و بی بدیلی در رونق داد و ستد و حضور هرچه بیشتر مشتریان و خریداران در منطقه ایفا کند.

سیدرضا جمشیدی مدیرعامل شبکه پذیرش آگهی و سرپرست روزنامه دنیای اقتصاد غرب استان تهران، در خصوص فعالیت‌های آن گفت: این مجله با ربع قرن تجربه بازرگانی و مطبوعاتی در منطقه و بکارگیری نیروهای ورزیده خبری و گزارشی، درصدد اجرای وظیفه و مسئولیت حرفه‌ای خود و ایفای نقش در ارتباط نزدیک و بی‌واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان فعالیت می‌کند تا با حذف واسطه‌ها، زمینه رونق اقتصادی برای تولید و عرضه‌کنندگان کالا و در نهایت رضایت‌مندی و جلب اعتماد خریداران و مصرف‌کنندگان را فراهم سازد.

جمشیدی ادامه داد: منطقه اقتصادی و صنعتی جاده‌مخصوص و فعالیت‌هایی که در آن انجام می‌شود باید از طریق رسانه به مخاطب منتقل شود که به همین منظور شبکه پذیرش آگهی، فعالیت تبلیغاتی را پوشش می‌دهد و ویژه‌نامه دنیای اقتصاد نیز درصدد پوشش اخبار و گزارشات و انتشار رویدادهای این منطقه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شبکه پذیرش آگهی

شبکه پذیرش آگهی با نزدیک به ربع قرن فعالیت در مطبوعات کشور، کارگزار سفارش آگهی در روزنامه های سراسری، شهرستان ها و نشریات کشور است. این موسسه آمادگی خود را جهت چاپ آگهی در روزنامه های سراسری (همشهری، ایران، جام جم، دنیای اقتصاد و ...) نشریات تخصصی و روزنامه های شهرستان های کشور با ارائه تخفیفات و تسهیلات ویژه اعلا می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]