اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951218243047046

توسط بیمه سامان صورت گرفت

پرداخت 4میلیارد ریال خسارت در یک پرونده بیمه عمر

کد: 13951218243047046

https://goo.gl/4xcD6j

، تهران , (اخبار رسمی): این شرکت بیمه، در راستای تحقق سیاست‌ اصلی خود مبنی بر مشتری‌مداری و پرداخت به موقع و دقیق خسارت، در یک پرونده بیمه عمر، 4 میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد.

پرداخت 4 میلیارد ریال خسارت در یک پرونده بیمه عمر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بهترین بیمه عمر، خسارت بیمه‌نامه عمر و تشکیل و سرمایه توسط بیمه سامان به ذی‌نفع بیمه‌گذار، که متاسفانه در حادثه ریزش کوه در منطقه دارآباد تهران  دچار سانحه شد و جان خود را از دست داده بود پرداخت شد.

این شرکت ضمن دلجویی از خانواده ایشان، سرمایه 400 میلیون تومانی این بیمه نامه را به همسر ایشان و فرزندان آن مرحوم پرداخت کرد.

لازم به اشاره است بیمه عمر، قراردادی است که به موجب آن بیمه‌گر در مقابل دریافت حق‌بیمه از بیمه‌گذار متعهد می‌شود که در صورت فوت و یا حیات بیمه‌شده در زمان معینی مبلغی به عنوان سرمایه و یا مستمری به استفاده‌کننده (بیمه‌گذار یا شخص ثالث) تعیین شده از طرف او و یا وراث قانونی بپردازد. خطر فوت در بیمه‌های عمر، به هر علت و شامل انواع بیماری‌ها و حوادث می‌باشد و فقط هزینه‌های جنگ و خودکشی از آن مستثنی شده و تنها تحت ضوابط خاصی تحت پوشش قرار می‌گیرند.

بیمه سامان در ایفای مسئولیت اجتماعی و جلب رضایت و اعتماد سازی پرداخت خسارت به محض تکمیل مدارک را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است. عوامل فروش بیمه سامان آمادگی دارند تا به پرسش‌های هموطنان در مورد کاهش ریسک های خانواده خود در چرخه زندگی و نیز معرفی خدمات جدید بیمه سامان، پاسخ دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بهترین بیمه عمر

مرکز مشاوره بهترین بیمه عمر ارائه دهنده خدمات مشاوره رایگان و آنلاین به هموطنان برای انتخاب بهترین بیمه عمر و سرمایه گذاری در ایران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه