اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951219243355695

با گرفتن باگ امنیتی از وب سایت شرکت مایکروسافت

اولین محقق ایرانی سایبری مایکروسافت را متعجب کرد

کد: 13951219243355695

https://goo.gl/nPQPNk

، تهران , (اخبار رسمی): موسس و مدیر عامل مجموعه شرکت های پیشرو به عنوان اولین دانشمند فناوری اطلاعات ایرانی با اعلام باگ امنیتی از شرکت مایکروسافت این غول فناوری دنیا را متعجب کرد.

شایان عرفانیان اولین محقق ایرانی سایبری مایکروسافت - هکر ایرانی غول نرم افزاری دنیا را متعجب کرد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی آژانس برندسازی ماورا و هلدینگ پیشرو، شایان عرفانیان مهرساز، موسس و مدیر عامل مجموعه شرکت های پیشرو به عنوان اولین دانشمند فناوری اطلاعات ایرانی که موفق به اعلام باگ امنیتی از شرکت مایکروسافت شد مدتی است که زلزله ای بر پیکره سرور غول نرم افزاری دنیا انداخته است.

عرفانیان بیش از 4 ماه به بررسی دقیق سورس های وب مایکروسافت پرداخته است. دور از ذهن نیست که هک مایکروسافت بسیار دشوار و پیچیدگی های خاص خودش را دارد. اما با اعلام حفره امنیتی از نوع  XSS ضعف امنیتی آن ها را نمایش داد.

شایان عرفانیان مدیر عامل هلدینگ پیشرو در تشریح مسیر دشوار کسب این عنوان، توضیح داد:  هدف از این کار اثبات این اصل است که امنیت ۱۰۰ درصد نیست حتی در سایت بزرگی مثل مایکروسافت!

گفتنی است شایان عرفانیان عنوان "نخستین محقق ایرانی امنیت سایبری مایکروسافت" را از آن خود کرد.

لیست محققین امنیت سایبری شرکت مایکروسافت

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس برندسازی ماورا

برند سازی و تبلیغات اینترنتی با استفاده از روش های نوین برندینگ و مارکتینگ در داخل و خراج از مرز های ایران به صورت کاملا هدفمند و خلاقانه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]