اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951221243666094

بزرگترین بانک هندوستان مشتری کمپانی ترندمیکرو شد

کد: 13951221243666094

https://goo.gl/xPoL2p

، تهران , (اخبار رسمی): بزرگترین بانک هند با 26 هزار شعبه در داخل و خارج از هندوستان ، مشتری کمپانی امنیتی ترندمیکرو شد.

ترندمیکرو بانک هندی SBI

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت دورانتاش ، بانک SBI که بزرگترین بانک کشور هندوستان با 26 هزار شعبه در داخل و خارج از هند است  ، راهکارهای کمپانی امنیتی ترندمیکرو را برای حفاظت از خود و دارایی های مشتریانش  انتخاب کرد .

بانک State Bank India حدود 280 هزار کلاینت و سرور دارد که شامل 29 هزار ماشین مجازی می باشد .

به گفته مدیران بانک SBI محصولات آنتی ویروس ترندمیکرو با استفاده از فناوری های پیشرفته ای که دارند کمک میکنند تا امنیت به بهترین شکل تامین شود و آپدیتها و به روزرسانی ها حتی با سرعتهای بسیار پایین به سادگی برای کلاینتها و سرورها امکانپذیر باشد .

متن کامل خبر را میتوانید در این لینک مشاهده نمائید . 

محصولات کمپانی ترندمیکرو که در برخی کشورها با نام پی سی سیلین نیز شناخته می شوند از سال 2009 میلادی تحت پشتیبانی و گارانتی اصالت لایسنس دورانتاش در ایران ارائه می شود . 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]